شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 110261 |
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ |
ارسال به دوستان
پ

محبوب ترین و پرطرفدارترین آپشن های خودرو کدام اند؟

امروزه مالکان خودروها علاقه‌مند به آپشن‌های مختلف هستند و تمایل دارند تا خودروی خود را با امکانات متنوعی مجهز کنند.

اقتصادسنج| امروزه، خودروها به امکانات رفاهی و ایمنی بسیاری مجهز شده‌اند، اما با وجود این، نصب آپشن‌های مختلف از طریق بازار افترمارکت همچنان برای مالکان خودروها جذاب است، به خصوص در بازار خودرو ایران که بیشتر خودروهای موجود در آن از کمبود آپشن‌های جدید رنج می‌برند. مشتریان ایرانی نیز علاقه‌مند به آپشن‌های مختلف هستند و تمایل دارند تا خودروی خود را با امکانات متنوعی مجهز کنند.

امروزه مالکان خودروها می‌توانند نمایشگرهای هدآپ، لامپ‌های هدلایت و زنون، کاسه چراغ‌های فانتزی و گرمکن صندلی را به اتومبیل خود اضافه کنند. در سوی دیگر، آپشن‌های ایمنی نیز بسیار هستند و برخی مالکان از نصب این آپشن‌ها استقبال می‌کنند.

تجهیزات ایمنی، جذاب‌ترین آپشن‌های خودرو در بازار افترمارکت

بازار  دوربین‌های ثبت وقایع یا داش کم این روزها بسیار داغ است. کمک فوق‌العاده‌ای که این دوربین‌ها به رانندگان ارائه می‌دهند، باعث محبوبیت آن‌ها در بازار آپشن‌های خودرو شده است. با استفاده از این دوربین‌ها، مدارک معتبر هنگام تصادفات رانندگی برای رانندگان فراهم می‌شود. همچنین استفاده از دوربین‌های مداربسته باعث شده است که مالکان خودروها بتوانند از صحنه‌های وقوع جرم فیلم‌برداری کنند و متهم را گیر بیندازند. به همین دلیل دوربین‌های ثبت وقایع یک آپشن محبوب درحال‌حاضر به شمار می‌آیند.

آپشن-های-خودرو

دیگر آپشن‌های خودرو در بخش ایمنی نیز محبوب هستند. ازجمله این آپشن‌ها می‌توان به سنسورها و دوربین‌های پارک، سیستم هشدار نقطه کور و سیستم هشدار برخورد از جلو اشاره کرد.

نصب این آپشن‌ها در بازار ایران نیز فراگیر است. بسیاری از مالکان خودروهایی همچون تندر ۹۰، سمند، رانا و پژو ۲۰۶، از طریق بازار افترمارکت اقدام به نصب سنسور و دوربین پارک خودرو می‌کنند. نصب این آپشن‌ها توانایی رانندگان در هدایت و کنترل خودرو را افزایش می‌دهد.

امکانات رفاهی خودرو نیز همچنان مورد‌پسند مشتریان هستند. درواقع مالکان خودروها ترجیح می‌دهند به‌جای تعویض اتومبیل چندساله خود با انواع جدیدتر، اتومبیل فعلی خود را به آپشن‌های جدید مجهز کنند. به عنوان مثال، دانگل‌های بلوتوث در بازار آپشن‌های خودرو بسیار محبوب هستند.

این ابزارها به مالکان خودروهای قدیمی اجازه می‌دهند بدون تعویض سیستم پخش خودرو، از ارتباط بلوتوث استفاده کنند. نصب این دستگاه کوچک در خودروهای آلمانی قدیمی همچون پورشه باکستر یا بی‌ام‌و ۵۳۵i‌ اتاق E۶۰ باعث شده است تا مالکان این خودروها از فروش و تعویض آن‌ها منصرف شوند. لازم به یادآوری است که طیف گسترده‌ای از خودروهای لوکس آلمانی با مدل پیش از ۲۰۱۵ در بازار ایران حضور دارند.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید