شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 78712 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۴ |
ارسال به دوستان
پ

فوری؛ ایران خودرو ۳۰۴ هزار خودرو را به فروش می گذارد+ جزئیات/ کدام خودروها عرضه می شوند؟

ایران خودرو برنامه ریزی کرده تا پایان سال جاری بیش از ۳۰۴ هزار دستگاه از خانواده پژو را به بازار بفرستد. این خودروساز تا پایان نیمه اول سال جاری در مجموع حدود ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه را برای مشتریان فاکتور کرده است. بنابراین بیش از ۱۵۷ دستگاه دیگر تا فرصت باقی مانده از سال جاری عرضه می کند.

اقتصادسنج | ایران خودرو برنامه ریزی کرده تا پایان سال جاری بیش از ۳۰۴ هزار دستگاه از خانواده پژو را به بازار بفرستد. این خودروساز تا پایان نیمه اول سال جاری در مجموع حدود ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه را برای مشتریان فاکتور کرده است. بنابراین بیش از ۱۵۷ دستگاه دیگر تا فرصت باقی مانده از سال جاری عرضه می کند.

ایران خودرو تا پایان سال جاری قصد دارد تا حدود ۱۵۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه از اعضای خانواده پژو را برای مشتریان فاکتور کند. این خودروساز تا پایان نیمه اول سال جاری نزدیک به ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع پژو را رهسپار بازار کرده بود.

بررسی اطلاعات منتشر شده توسط ایران خودرو در سایت کدال سازمان بورس گویای این نکته است که مدیران ایران خودرو پیش بینی کردند بیش از ۳۰۴ هزار دستگاه از اعضای خانواده پژو را برای مشتریان فاکتور کنند.

چنانچه خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص به برنامه ریزی خود وفادار بماند مشتاقان خرید انواع پژو نباید نگرانی چندانی بابت در اختیار گرفتن این خودرو داشته باشند. آنچه تا حد زیادی دل مشتریان پژو را قرص می کند عملکرد آبی های جاده مخصوص در در نیمه اول سال جاری است. فاکتور کردن ۲۴۶ هزار دستگاه انواع پژو نشان می دهد جای نگرانی برای حذف برخی مدل های این برند پر طرفدار خودرویی در بازار وجود ندارد. اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری گمانه زنی هایی در مورد حذف پژو ۲۰۶ و پژو پارس مطرح شده بود. مدیران ایران خودرو حذف این دو محصول پرتقاضا را از سبد محصولاتی خود تکذیب کردند. آمارهای منتشر شده در سایت کدال سازمان بورس نیز بر ادعای مدیران آبی های جاده مخصوص صحه می گذارد.

البته ممکن است این روند تنها تا پایان سال جاری پابرجا باشد و در سال آینده مدیران ارشد این خودروساز متفاوت از آنچه در سال ۱۴۰۲ رقم خورد، برنامه ریزی کنند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید