شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 113243 |
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ |
ارسال به دوستان
پ

خودرو تویتا لوین در بازار آزاد چند؟+ جدول قیمت

قیمت تویوتا لوین در بازار آزاد طی روزهای پایانی فروردین ۱۴۰۳ و پس از تحویل‌ نخستین سری این خودروها به مشتریان مشخص شده است.

اقتصادسنج| قیمت تویوتا لوین در بازار آزاد طی روزهای پایانی فروردین ۱۴۰۳ و پس از تحویل‌ نخستین سری این خودروها به مشتریان مشخص شده است.

تویوتا شناخته شده به عنوان یک نماد کیفیت، قابلیت اطمینان، و نوآوری در صنعت خودروسازی است. از محصولات محبوب تویوتا می‌توان به تویوتا کمری، کرولا، راو فور، و پریوس اشاره کرد. این شرکت همچنین در تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرفته برای خودروهای برقی و خودران مشغول است.

تویوتا لوین یکی از خودروهای وارداتی و جدید بازار ایران به شمار می‌رود که درواقع نسخه دیگری از تویوتا کرولا است. قیمت تویوتا لوین در بازار آزاد طی روزهای پایانی فروردین‌ماه ۱۴۰۳ و پس از تحویل‌ نخستین سری این خودروها به مشتریان مشخص شده است. تویوتا لوین توسط شرکت برساوش در قالب نسخه‌های بنزینی و هیبریدی به بازار ایران وارد می‌شود.

قیمت تویوتا لوین در بازار آزاد بالاتر از تویوتا کرولا تعیین شده است. درواقع مشتریان تویوتا لوین را برتر از تویوتا کرولا می‌دانند. نسخه بنزینی لوین با قیمت تقریبی چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آگهی شده است، درحالی‌که تویوتا لوین هیبرید بیش از پنج میلیارد تومان قیمت دارد. در جدول زیر نگاهی به قیمت این خودرو در بازار آزاد خواهیم داشت.

همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، بیشتر نسخه‌های واردشده از تویوتا لوین به رنگ سفید هستند؛ بنابراین برخی نسخه‌های اندک که رنگ مشکی دارند، با بهایی بالاتر از نسخه‌های سفید برای فروش آگهی شده‌اند.

تویوتا لوین در قالب دو تیپ بنزینی و هیبریدی به بازار ایران عرضه شده است. نسخه‌های بنزینی تویوتا لوین همانند تویوتا کرولا به پیشرانه ۱.۲ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مجهز شده‌اند. این پیشرانه حداکثر ۹۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT‌ با قابلیت شبیه‌سازی ۱۰ دنده مصنوعی، وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این خودرو بر عهده دارد.

امکانات تویوتا لوین بنزینی در مقایسه با تویوتا کرولا ۱۲۰۰ اندکی بیشترهستند. به همین دلیل قیمت تویوتا لوین در بازار آزاد گران‌تر از تویوتا کرولا تعیین شده است. به‌ عنوان مثال، این خودرو سیستم صوتی با چهار بلندگو به همراه نمایشگر ۹ اینچی لمسی، کیسه‌های هوای پرده‌ای، سیستم ورود و استارت بدون کلید و ایربگ‌های زانویی را در اختیار مالک خود قرار می‌دهد.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید