شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 84015 |
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ |
ارسال به دوستان
پ

خبر خوش برای مادران؛ طرح جدید فروش خودرو در راه است+جزئیات

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از جدیدترین برنامه برای عرضه خودرو به مادران دارای دو فرزند خبر می دهد. بر اساس این طرح شرکت های خودروساز باید ۵۰ درصد هر طرح فروشی که برگزار می کنند را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دهند.

اقتصادسنج|مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از جدیدترین برنامه برای عرضه خودرو به مادران دارای دو فرزند خبر می دهد. بر اساس این طرح شرکت های خودروساز باید ۵۰ درصد هر طرح فروشی که برگزار می کنند را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دهند.

واگذاری خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس از سال ۱۴۰۰ به شرکت های خودروساز تکلیف شد. حال مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از جدیدترین برنامه برای عرضه خودرو به مادران دارای دو فرزند خبر می دهد.

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت واگذاری خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر ذیل قانون حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

با توجه به اظهارات عبدالله توکلی لاهیجانی مادران دارای دو فرزند و بیشتر می توانند که تا کنون نسبت دریافت خودرو از شرکت های خودروساز اقدام نکرده اند، می توانند امیدوار باشند تا با تداوم برنامه های تشویقی که در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد توجه قانون گذار قرار گرفته، نسبت به خریدارای خودرو به قیمت کارخانه از مسیر لاین ویژه ای که قانون یاد شده برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر باز کرده، امیدوار باشند.

شرکت های خودروساز بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید ۵۰ درصد هر طرح فروشی که برگزار می کنند را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دهند.

آمارها نشان می دهد از زمان تکلیف این قانون به شرکت های خودروساز تا کنون حدود ۸۳۵ هزار دستگاه خودرو در دسترس مادران دارای دو فرزند و بیشتر قرار گرفته اما آن طور که از سوی سیاست گذار خودرویی اعلام شده حدود ۲۹۳ هزار دستگاه از خودروها با توجه به واریز وجهی که از سوی مادران دارای دو فرزند صورت گرفته در نوبت فاکتور شدن قرار دارند. از این تعداد حول و حوش ۲۷۰ هزار دستگاه خودرو به مادران واگذار شده و نزدیک به ۲۳ هزار دستگاه خودروی دیگر نیز با توجه به اولویت بندی صورت گرفته در زمان مقرر به مادرانی که خریدار این خودروها هستند واگذار خواهد شد.

خبر تداوم فروش خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر باعث می شو که مادرانی که شرایط را دارند، خوشحال شده و نسبت خریدارای خودرو به قیمت کارخانه امیدوار باشند. مادران منتظر هستند تا سومین طرح فروش گسترده فروش از مسیر سامانه یکپارچه بازگشایی شود تا آنها با توجه به خودروهای عرضه شده نسبت به نام نویسی برای خودروها اقدام کنند.

فراموش نکنیم چنانچه سامانه یکپارچه فروش خودرو به هر دلیل از مسیر عرضه خودرو حذف شود اما همچنان شرکت های خودروساز با توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت موظف هستند تا ۵۰ درصد محصولات عرضه شده خود را در دسترس مادران دارای دو فرزند و بیشتر قرار دهند. این قانون پابرجاست مگر اینکه قانون گذار تصمیم بگیرد تغییراتی در برنامه های تشویقی خود که ذیل این قانون تدارک دیده، انجام دهد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید