پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 67840 |
تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵ |
ارسال به دوستان
پ

خرید سیمکارت بین المللی بدون فیلتر چقدر پول می خواهد؟

خبر فروش سیم کارت‌ های میلیونی باعث شد تا بسیاری از مردم به دنبال تهیه این سیم کارت‌ ها باشند و برای دسترسی به اینترنت آزاد مسیر آسان‌تری را در پیش بگیرند؛ اما تهیه این سیم کارت‌ ها چه شر ایطی دارد و کدام کشورها چنین سیم کارت‌هایی را ارائه می‌دهند؟

اقتصادسنج| خبر فروش سیم کارت‌ های میلیونی باعث شد تا بسیاری از مردم به دنبال تهیه این سیم کارت‌ ها باشند و برای دسترسی به اینترنت آزاد مسیر آسان‌تری را در پیش بگیرند؛ اما تهیه این سیم کارت‌ ها چه شر ایطی دارد و کدام کشورها چنین سیم کارت‌هایی را ارائه می‌دهند؟

طی چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر فروش سیمکارت‌ بدون فیلتر بین المللی و با هزینه‌های میلیونی منتشر شد. حالا این سوال مطرح است که سیم کارت بدون فیلتر بین‌المللی چیست و چگونه می‌توان آن را خریداری کرد؟

سیم کارت‌های بین المللی همان سیم کارت‌های عادی هستند که متعلق به دیگر کشورهاست ولی در ایران می‌توان از آن استفاده کرد. قیمت این سیم کارت‌ها براساس قیمتی که در سایت‌های عرضه‌کننده آورده شده، بین ۲ میلیون تا ۹۰ میلیون تومان است.

دلیل تفاوت قیمت سیم کارت‌ ها

سیمکارت‌ بدون فیلتر بین المللی با توجه به نوع خدمات و کشور ارائه‌دهنده سیم کارت و همچنین رُند بودن شماره، هزینه‌های متفاوتی دارد. در حال حاضر سیم کارت‌ های بین‌المللی که در ایران به فروش می‌رسند، متعلق به ۴ کشور استونی، انگلیس، آمریکا و کانادا است. ضمن اینکه ارزانترین سیم‌ کارت برای کشور استونی و گرانترین سیم کارت متعلق به کشور انگلیس است.

سیمکارت‌ بدون فیلتر بین المللی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

سیمکارت‌ ها با توجه به کشور ارائه‌دهنده، بعضی خدمات یا همه خدمات مربوط به تلفن همراه مانند ارسال پیام، مکالمه و استفاده از اینترنت را ارائه می‌دهند و همچنین می‌توان آن‌ها را به‌صورت دائمی و اعتباری تهیه کرد و اگر خراب یا مفقود شوند، می‌توان المثنی آن را دریافت کرد.

سیم کارت کشور استونی

سیم کارت استونی در همه کشورها به جز کره شمالی آنتن می‌دهد، از ۷۵ کشور از جمله ایران تماس ورودی رایگان دارد و اینترنت آن در ۱۴۹ کشور فعال است. سیم کارت کشور استونی برای دریافت پیام از سامانه‌های تایید شده در ایران و سایت‌های خارجی مناسب است ولی برای دریافت تماس و پیام از اپراتور‌های ایرانی تا زمانی که در ایران هستید، مناسب نیست.

سیم کارت این کشور با رعایت هر ۱۲ ماه یکبار شارژ کردن یا تماس از سیم کارت فعال می‌ماند ولی اگر این کار را نکنید، از دسترس شما خارج می‌شود. قیمت خرید سیم کارت استونی از ۲ میلیون تا ۴۸ میلیون است و تعرفه‌های آن به ازای هر دقیقه تماس خروجی ۰.۵ دلار، ارسال پیام ۰.۴ دلار و تعرفه اینترنت برای ۱ گیگ = ۱۲ دلار، ۲ گیگ = ۲۰ دلار و ۵ گیگ = ۴۰ دلار است.

سیمکارت بدون فیلتر کشور انگلیس

سیم کارت انگلیس در همه کشورها از جمله ایران آنتن می‌دهد و محدودیت آنتن‌دهی فقط برای کشور کره شمالی است. دریافت تماس ورودی برای این سیم کارت رایگان نیست و دقیقه‌ای ۲۰ سنت است و همچنین با شماره انگلیس نمی‌توان پیام دریافت کرد. اینترنت آن در ۱۵۰ کشور فعال و بسته‌های مناسبی برای استفاده از اینترنت ارائه می‌دهد.

فعال ماندن سیم کارت انگلیس بستگی به پرداخت آبونمان سالانه دارد که به ازای یک سال ۱ میلیون تومان هزینه دارد. هزینه خرید سیم کارت انگلیس از ۳میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۹۰ میلیون تومان است.

تعرفه سیم کارت انگلیس به ازای تماس ورودی ۲۰ سنت و برای تماس خروجی ۶۹ سنت است. همچنین تعرفه اینترنت به ازای هر گیگ اینترنت = ۱۲ دلار، ۲ گیگ اینترنت = ۲۰ دلار و ۵ گیگ اینترنت = ۴۰ دلار است.

سیم کارت آمریکایی

سیم کارت آمریکا در همه کشورها به جز کره شمالی آنتن می‌دهد و اینترنت آن در ۱۴۹ کشور فعال است. نکته‌ای که در مورد سیم کارت آمریکا وجود دارد این است که این نوع سیم کارت‌ها فقط برای استفاده بین‌المللی طراحی شده‌اند و استفاده داخلی در خاک آمریکا ندارند. هزینه خرید سیم کارت آمریکا از ۳ میلیون تا ۱۰ میلیون و پانصد هزار تومان است. همچنین هزینه آبونمان سالانه سیمکارت آمریکا ۲۴ دلار است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید