یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 86262 |
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ |
ارسال به دوستان
پ

گوگل با هوش مصنوعی به سراغ گالری کاربران می آید

گوگل در گوشی‌های سری پیکسل خود همیشه توجه خاصی به عکاسی داشته است و با گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو نیز انقلاب بزرگی درزمینه همکاری هوش مصنوعی و عکاسی ایجاد کرد. حالا غول فناوری از چندین ویژگی هوش مصنوعی جدید برای اپلیکیشن Photos رونمایی کرده است.

اقتصادسنج| گوگل در گوشی‌های سری پیکسل خود همیشه توجه خاصی به عکاسی داشته است و با گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو نیز انقلاب بزرگی درزمینه همکاری هوش مصنوعی و عکاسی ایجاد کرد. حالا غول فناوری از چندین ویژگی هوش مصنوعی جدید برای اپلیکیشن Photos رونمایی کرده است.

مرتب‌سازی گوگل فوتوز با هوش مصنوعی

گوگل فوتوز

اولین ویژگی جدید Photo Stacks نام دارد و عکس‌های شبیه به یکدیگر را که در زمان نزدیک گرفته شده‌اند، دسته‌بندی می‌کند. این ویژگی احتمالاً برای افرادی مفید خواهد بود که هنگام عکاسی برای پیداکردن بهترین گزینه ممکن چندین عکس می‌گیرند. در صورت عدم نیاز، این ویژگی را می‌توانید غیرفعال کنید.

گوگل فوتوز

ویژگی بعدی یک میانبر مفید است که با وجود آن می‌توانید براساس تصاویر خود، مانند عکس بلیت یک رویداد یا عکس یک آگهی، در تقویم خود ورودی‌های جدیدی ایجاد کنید. درست مانند تصویر زیر، هنگام مشاهده بلیت دیجیتال گزینه «Set Reminder» را مشاهده خواهید کرد و با ضربه‌زدن روی آن به این ویژگی دسترسی پیدا می‌کنید. سپس گوگل Photos یک فرم ایجاد رویداد جدید با جزئیات مربوط به بلیت مانند زمان و تاریخ شروع رویداد به شما ارائه می‌کند.

درنهایت سومین ویژگی باعث می‌شود تا Photos در دسته‌بندی اسناد یا اطلاعات نوشته‌شده‌ای که به شکل تصویر ذخیره می‌کنید بهتر عمل کند.

گوگل فوتوز

همان‌طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، ردیف سند برگه جستجوی اپ Photos اکنون به‌طور خودکار عکس‌ها را در زیر مجموعه‌هایی مانند «اطلاعات رویداد»، «هویت» (عکس کارت شناسایی) و «رسید» دسته‌بندی می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا سریع و راحت‌تر عکس مدنظر خود را پیدا کنید.

گوگل می‌گوید که ویژگی‌های جدید به‌مرورزمان در دسترس تمام کاربران نسخه موبایل برنامه Photos قرار خواهد گرفت و اکنون برخی افراد به ویژگی ایجاد رویداد تقویمی و دسته‌بندی اسناد یا اطلاعات دسترسی پیدا کرده‌اند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید