پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 64675 |
تاریخ انتشار : ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ |
ارسال به دوستان
پ

چند نکته مهم در مورد قابلیت استوری تلگرام

دورف، مدیرعامل تلگرام، گفته این قابلیت بسیار محبوب هست و نصف درخواستهایی که میگیره برای اضافه کردن استوری بوده و با اینکه تیم تلگرام در ابتدا با پیاده کردن اون مخالف بودن چون این قابلیت همه جا اضافه شده است‌.

اقتصادسنج | دورف، مدیرعامل تلگرام، گفته این قابلیت بسیار محبوب هست و نصف درخواستهایی که میگیره برای اضافه کردن استوری بوده و با اینکه تیم تلگرام در ابتدا با پیاده کردن اون مخالف بودن چون این قابلیت همه جا اضافه شده، ولی تلگرام تا وقتی به نظر کاربرانش اهمیت نده و روی قابلیتهایی که در بقیه پلتفرم ها وجود داره نواوری بخرج نده، تلگرام نمیشه و در نهایت تصمیم گرفتن اون رو اضافه کنند.

‏استوری ها در تلگرام در نوار بالای این اپ قرار میگیرن و در حالت عادی مخفی هستن که در این حالت صرفا اواتار کاربرانی که استوری گذاشتن به صورت ریز نمایش داده میشه تا فضای اضافی نگیره. ولی وقتی کاربر این نوار رو به پایین بکشه میتونه لیست کاربرانی که استوری منتشر کردن رو ببینه و با کلیک روی هر کدوم استوری آنهارا ببیند.

‏ تلگرام مثل همیشه روی حریم شخصی تاکید ویژه ای داره و امکان نمایش استوریها در تلگرام گسترده تر از هر پلتفرم دیگه ای هست و کاربر میتونه در هنگام انتشار استوری انتخاب کنه که اون استوری برای همه کاربران، یا برای همه مخاطبینش (همراه با امکان اضافه کردن استثنا)، یا تنها برای کلوز فرندهاش، یا تنها برای اشخاصی که مدنظرش هست، قابل دیدن باشند.

‏استوریهای تلگرام برخلاف بقیه پلتفرم ها لزوما موقت نیستن و کاربر میتونه انتخاب کنه که هر استوری تنها ۶، ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعت نمایش داده بشه یا اینکه کاربر میتونه استوریهاش رو دائمی کنه تا همیشه توسط کاربران مختلف قابل دیدن باشن. استوری ها در پروفایل هر کاربر به شکل گالری مانندی نمایش داده میشوند.

‏ علاوه بر این برای استوریها میشه کپشن نوشت، لینک قرار داد، افراد مختلف رو تگ کرد، از ادیتور عکس و ویدیوی قدرتمند تلگرام استفاده کرد و دیگه قابلیتهایی که قرار هست در اینده رونمایی بشن بهره برد.

‏ در اینده هم امکان قرار دادن پستهای کانالها در استوری اضافه خواهد شد که باعث دیده شدن بیشتر پستهای کانالها و وایرال شدن اونها خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :ناشناس

      تلگرام مثل همیشه پیشتاز