پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 55927 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ |
ارسال به دوستان
پ

برای منزل چه دزدگیری بخریم؟+ راهنمای خرید

ما در این مجموعه با سال‌ها تجربه کاری خود تمامی نیازهای متقاضیان را بررسی کرده‌ایم تا بتوانیم به کمک این مطلب آن‌ها را با بهترین سیستم دزدگیر منزل ایرانی و قیمت آن‌ها آشنا کنیم.

اقتصادسنج| ما در این مجموعه با سال‌ها تجربه کاری خود تمامی نیازهای متقاضیان را بررسی کرده‌ایم تا بتوانیم به کمک این مطلب آن‌ها را با بهترین سیستم دزدگیر منزل ایرانی و قیمت آن‌ها آشنا کنیم.

ما در این مجموعه با سال‌ها تجربه کاری خود تمامی نیازهای متقاضیان را بررسی کرده‌ایم تا بتوانیم به کمک این مطلب آن‌ها را با بهترین سیستم دزدگیر منزل ایرانی و قیمت آن‌ها آشنا کنیم این مطلب به نقد و بررسی سه برند برتر دزدگیر اماکن ایرانی می‌پردازد. با توجه به نوع نیاز بازار و بهره مندی از کیفیت و داشتن امکانات ویژه و کاربردی به ترتیب دزدگیرهای اماکن فایروال، کلاسیک و سایلکس جز سه برند برتر دزدگیر اماکن در ایران است.

۳ برند برتر دزدگیر منزل ایرانی مقاله ای برای کمک به خریداران این محصول است. در ایران دزدگیر منزل با نام‌های تجاری گوناگون تولید و عرضه می گردد که از لحاظ قیمت و قابلیت دارای انواع مختلفی هستند. همین امر باعث شده متقاضیان در انتخاب بهترین دزدگیر اماکن کمی دچار مشکل شود. آن‌ها به دنبال نوعی از سیستم هستند که با مشکل روبرو نشود و کمترین خطا را داشته باشد و همچنین خریداران می‌خواهند دزدگیر آن‌ها از کیفیت بالا و طول عمر خوبی برخوردار باشد.

دزدگیر اماکن فایروال

دزدگیر برند فایروال بهترین و معتبرترین شرکت در زمینه تولید و عرضه سیستم های حفاظتی مانند دوربین مداربسته و دزدگیر منزل است. فایروال اولین برند ایرانی می باشد که علاوه بر تولید پنل مرکزی انواع سنسورهای حرکتی، سنسور دتکتور دود، مگنت، شوک سنسور، پدال؛ و آژیر را تولید میکند. فایروال تولید کننده انواع پنل مرکزی ساده، سیم کارتی و تلفن شهری است.

جدیدترین مدل این برند پنل f۱۰ سیم کارتی و تلفن شهری است که قابلیت روشن و خاموش کردن و یا کنترل لوازم برقی را از راه دور دارا می باشد و پیشرفته ترین مدل دزدگیر در تمامی برندهای ایرانی است. از دیگر ویژگی های محصولات فایروال که آن را از دیگر برندهای دزدگیر ایرانی متمایز کرده است مدت زمان گارانتی است. کلیه محصولات فایروال دارای ۵ سال گارانتی هستند.

دزدگیر منزل

 دزدگیر اماکن کلاسیک

کلاسیک یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید دزدگیر اماکن است که از سال ۶۲ مشغول به کار شده است. از تفاوت اصلی این برند با دیگر برندهای ایرانی در این است که پنل مرکزی دزدگیر کلاسیک از تلفن کننده آن جدا است و در هنگام تهیه باید ۲ دستگاه مجزا خریداری کنید. جدیدترین محصول این برند مدل زد Z۴الترا پلاس که یک پنل مرکزی وG۱ که یک تلفن کننده سیم کارتی و تلفن شهری است است.

مزیت این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود، طول برد بیشتر در ریموت کنترل ها است. از ویژگی خوب برند کلاسیک می‌توان به هاپینگ بودن (غیرقابل کپی شدن) ریموت کنترل هو اشاره کرد که باعث ایجاد امنیت بالاتر در این دستگاه می گردد.

دزدگیر اماکن سایلکس

این برند دارای ۲۰ سال سابقه کاری در زمینه تولید سیستم های حفاظتی است. و کار خود را با تولید دزدگیر اتومبیل آغاز و خیلی سریع به فناوری تولید دزدگیر منزل دسترسی پیدا کرد. شرکت سایلکس به تنوع در محصولات و کیفیت بالا شهرت دارد و برای کاربران با هر سلیقه و بودجه محصول را تولید و عرضه کرده است.

اگر متقاضیان به دنبال سیستم ارزان قیمت در دزدگیر منزل باشند مدل SL۱۴ که فاقد تلفن کننده سیمکارتی و ثابت است پیشنهاد می‌گردد. و ما اگر خریدار محصولی با تمام آپشن‌ها و امکانات را بخواهد مدل SG۸(Q,S) که دارای تلفن کننده ثابت و تلفن شهری می باشد معرفی می‌کنیم. تفاوت این دو مدل sوQ در تعداد رله خروجی آن‌ها است. در مدل کیو ۴ رله برای کنترل لوازم برقی وجود دارد و در مدل sآن ۱رله برای خاموش روشن کردن لوازم برقی وجود دارد.

دزدگیر منزل بهترین و مهمترین دستگاه حفاظتی و امنیتی برای محافظت از اموال و دارایی ها و جلوگیری از به سرقت رفتن آن ها است. دزدگیر اماکن را می توان در منزل، دفتر کار، مغازه، فروشگاه، انبار، سوله و هر مکانی که نیاز محافظت در مقابل سرقت داشته باشد، نصب کرد.

برخی از نکات مهم نگهداری از دزدگیر منزل

بهتر است در حافظه تلفن کننده دزدگیر منزل شماره تماس همسایه معتمدتان یا از اقوامی که در نزدیکی محل نصب دزدگیر سکونت دارند ذخیره کنید تا در زمان وقوع سرقت، درصورت دور بودن شما از محل، آن ها بتوانند علت وقوع آلارم را بررسی کنند.

قبل از رفتن به مسافرت حتما باتری سنسورهای بی سیم مانند مگنت، سنسور ضربه و سنسور حرکتی را تعویض کنید و از باتری های نو استفاده کنید. دزدگیر را فعال کنید و سنسورها را یکی یکی تحریک کنید تا از سالم بودن و عملکرد صحیح آن ها و فعال شدن آژیر دزدگیر اطمینان حاصل کنید.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید