دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 42263 |
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ |
ارسال به دوستان
پ

وزیر جهاد کشاورزی در آستانه برکناری یا استعفا 

برخی خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در آستانه برکناری یا استعفا قرار دارد.

اقتصادسنج؛ برخی خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در آستانه برکناری یا استعفا قرار دارد.

وزیر جهاد کشاورزی در آستانه برکناری یا استعفا 

در همین راستا، به نظر می رسد، علاوه بر اینکه در مجموعه دولت و شخص رئیس جمهور از عملکرد ساداتی نژاد رضایت وجود ندارد، مجلس نیز آماده است تا کارت قرمز را به وزیر جهاد کشاورزی نشان دهد.

در این رابطه، محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره گرانی گوشت و مشکلات پیش آمده گفت که وزیر جهاد کشاورزی باید در مجلس حاضر شود و پاسخگو باشد.

وی افزود: فردا بعدازظهر هم از وزیر جهاد کشاورزی برای سوال و جواب و توضیحات به مجلس دعوت شده است. قبلا هم تاکید کرده بودیم در مورد میوه شب عید و پروتئین سفید و قرمز به گونه‎‌ای عمل شود که مشکلی پیش نیاید. با پیگیری‌هایی که تاکنون مجلس انجام داده است، وزیر کشاورزی در رابطه با کل مشکلات بخش کشاورزی کارت زرد گرفته است. در راستای بحث نظارتی ما گفتیم که حوزه ماموریتی خود را اصلاح کند.

عسکری افزود: حدود ۶۰ مکاتبه در مورد مسائل حوزه کشاورزی مرغ، تخم‎‌مرغ، نهاده‌های دامی و کشاورزی، گوشت سفید و قرمز و لبنیات با آقای رئیس جمهور صورت گرفته است و ایرادات و کم‌کاری و سهل‌انگاری‌ها را در قالب بازرسی به سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه قضایی اعلام کرده‌ایم. فردا هم نتیجه نشست کمیسیون را اعلام خواهیم کرد.

آیا فردا آقای وزیر کارت قرمز دریافت خواهند کرد؟

وی ادامه داد: مجلس باکسی تعارف ندارد و با هر فردی که در حوزه خدمت‌گزاری نتواند خوب انجام وظیفه کند،  برخورد می‌کند و حتما پیگیری قانونی صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه رویکرد ما تعامل با دولت  است و معتقدیم که باید به دولت کمک کنیم که در حال کمک هم هستیم، ولی در جایی که وزرا نتوانند به درستی کار انجام دهند این حق قانونی مجلس است که تذکر، کارت زرد و قرمز بدهد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید