یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 90669 |
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ |
ارسال به دوستان
پ

قیمت شیبا در آستانه یک صعود بزرگ قرار دارد؟/ پیش بینی مهم از شیبا و آینده آن

شیبا که با عنوان SHIB در بازار رمزارزها معامله می‌شود، یک توکن غیرمتمرکز است که طی یک سال اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. علی‌رغم اینکه عمر زیادی از تولد این ارز دیجیتال نگذشته، این ارز با رشد خیره کننده‌اش توانسته نام و جایگاهی درخور را در بازار کریپتو کارنسی برای خود دست و پا کند.

اقتصادسنج| شیبا که با عنوان SHIB در بازار رمزارزها معامله می‌شود، یک توکن غیرمتمرکز است که طی یک سال اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. علی‌رغم اینکه عمر زیادی از تولد این ارز دیجیتال نگذشته، این ارز با رشد خیره کننده‌اش توانسته نام و جایگاهی درخور را در بازار کریپتو کارنسی برای خود دست و پا کند.

ارز دیجیتال شیبا چیست؟ 

شیبا اینو (SHIBA INU) یا شیبا (SHIB)، یکی از ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز است که در سال ۲۰۲۰ به وجود آمده است. شخصی به نام “ری اوشی” این رمز ارز را ایجاد کرده است.

شیبا اینو نوعی نژاد سگ ژاپنی است که از عکس آن برای نمایش دوج کوین، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

کوین شیبا رمز ارزی است که با الهام از دوج کوین ساخته شده است. حتی گاهی برخی آن را با دوج کوین اشتباه می‌گیرند. اما جالب است بدانید که این ارز دیجیتال به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می‌شود. زیرا روند صعودی بی سابقه‌ای را در سال ۲۰۲۱ تجربه کرد و توانست از دوج کوین هم پیشی بگیرد. به همین دلیل به این شعار معروف شد که برای قتل دوج کوین به میدان آمده است!

شیبا مانند بیت کوین، اتر و تتر نیست که ارزش چندانی داشته باشد. بلکه بیشتر جنبه سرگرمی، تعاملات مالی کم ارزش‌تر و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا اخیراً Shiba Inu سر زبان ها افتاده؟

دلایل بسیاری وجود دارد که باعث محبوبیت این ارز دیجیتال شده است. اما مهم ترین آن رشد بیش از ۱۰ برابری آن در طی ماه‌های اخیر بوده است. چنین رشدی باعث شده تا بسیاری از معامله‌گران توجه بسیاری به سمت این ارز داشته باشند و از طرفی دیگر توییت هایی که ایلان ماسک بنیان گذار تسلا می کند، باعث می شود این رمز ارز دچار نوساناتی شود. همان طور که گفتیم در ۴ اکتبر ۲۰۲۱ بود که با توییت ماسک، رشد قیمتی شیبا اینو شروع شد.

هدف و نحوه عملکرد شیبا اینو

تمامی اصول و راهنمای این ارز دیجیتال در وایت پیپر آن که در وب سایت رسمی Shiba Inu در دسترس است، آورده شده است. آن ها هدف خود از ایجاد این ارز را پاسخی به یک سوال ساده عنوان کردند. ” اگر یک پروژه ارز دیجیتال صد درصد توسط جامعه آن اداره شود چه اتفاقی می افتد؟” بنیانگذار این توکن بر این باور است که ارزهای دیجیتال می‌توانند توسط جامعه طرفداران آن ها به صورت غیر متمرکز اداره شوند و همین امر می‌تواند این توکن را قوی‌تر از یک تیم متمرکز کند.

ارز دیجیتال شیبا اینو بر روی شبکه بلاک چین اتریوم پایه‌گذاری شده است و خود بلاک چین اختصاصی ندارد. بنیانگذار این ارز اعلام کرده به این دلیل اتریوم را انتخاب کرده، چون قبلاً تثبیت شده و ایمن است و به پروژه اجازه می‌دهد تا غیر متمرکز بماند.

Shiba Inu به چند بخش تقسیم می‌شود که کمک می کند تا عملکرد کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال بهبود پیدا کند.

SHIB: این توکن ارز اصلی است که می تواند معامله شود و از آن به عنوان وسیله‌ای برای مبادله استفاده کرد.

LEASH: این توکن به ۱۰۷۶۴۶ واحد تقسیم شده که وظیفه آن فراهم کردن جوایزی برای کسانی است که تراکنش‌های مربوط به ارزهای دیجیتال را تایید می کنند.

BONE: این توکن از ۲۵۰ میلیون واحد تشکیل شده است و برای افرادی مناسب است که از Shiba Inu استفاده می‌کنند و به آن ها اجازه می دهد تا در مورد پیشنهادات مختلف رای دهند.

شیبا اینو از قسمت های دیگری هم تشکیل می شود که SHIBASWAP یکی از آن‌ها است که برای ترید کردن از آن استفاده می شود و بخش دیگر هم SHIBOSHIS است که مربوط به NFT ها است.

بنیانگذار این رمزارز وایت پیپر خود را به عنوان WOOF PAPER می نامد و به کسانی که این توکن را در اختیار دارند و از آن حمایت می‌کنند SHIBARMY گفته می شود.

آینده ارز شیبا چه خواهد بود؟ 

نمی‌توان به این سوال پاسخ روشن و مشخصی داد. هیچ نقشه راه معینی برای آن وجود ندارد. در واقع با اقدامی که ری اوشی انجام داد و توکن‌ها را به کیف پول ویتالیک بوترین منتقل کرد، یک جورایی این پروژه را به اتمام رساند. این شخص در مورد توسعه این پروژه گفته است:

افراد فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با صحبت درباره SHIBA INU به این موضوع کمک می‌کنند.

صرافی‌های دیجیتال با قرار دادن این ارز در بین لیست رمزارزهایشان به توسعه این ارز کمک خواهند کرد.

افرادی که در زمینه بلاکچین و توسعه ارزهای دیجیتال فعال هستند، می‌توانند ایده‌هایشان را مطرح کنند.

آیا سرمایه گذاری در ارز Shiba Inu کار درستی است؟ 

در کمتر از یک سال پس از انتشار و تجربه معاملات رمزنگاری، SHIB 68،۱۶۰% سود برای سرمایه گذاران اولیه که به پتانسیل آن در بازار اعتقاد داشتند، بازگردانده است!

به طور قطع ولی در عین حال به آرامی، SHIB به یکی از پرطرفدار ترین ارز های دیجیتال تبدیل شده است. روزانه در سراسر رسانه های اجتماعی، میلیون ها نفر در مورد اینکه آیا این ارز پتانسیل عبور از ۱ دلار را دارد یا خیر سوال می کنند!

برخی دیگر، میلیون ها SHIB به دلیل قیمت آن و ترس از دست دادن سود آن در آینده خریداری کرده اند، زیرا اکثر آن ها نمی توانند از ارز Dogecoin سود کلانی دریافت کنند! در حال حاضر، ارز SHIB همچنان شاهد افزایش منافع سرمایه گذاران است زیرا مردم روز به روز بیشتر نقدینگی را به سمت کریپتوکارنسی می برند!

ارز شیبا برای بسیاری از تحلیل گران ارز دیجیتال و بازارهای مالی این پتانسیل را دارد تا برای پرداخت های امن، استاندارد و قابل اعتماد جهانی، جایگزین ارز Dogecoin، به عنوان رمزنگاری شماره یکِ الهام گرفته از الگو های میم شود! ارز های میم، ارزهایی هستند که در طول مدت زمان کوتاهی محبوبیت خود را در نتیجه ی تبلیغات آنلاین سرمایه گذاران کوچک و بزرگ به دست آورده اند.

این همان مقصودی ست که بنیان گذاران SHIB آن را با عنوان «قاتل دوج کوین» نام گذاری کرده اند.

چگونه شیبا اینو را بخریم؟

خرید شیبا اینو در صرافی‌ها با نام ارز دیجیتال SHIB امکان‌پذیر است و در حال حاضر بازار معاملاتی پینگی امکان خرید و فروش این رمز ارز را از طریق واریز ریال یا تتر فراهم کرده است. همچنین می‌توانید شیبا را بدون نیاز به تتر از صرافی‌های غیرمتمرکز خریداری کنید.

برخی از این صرافی‌ها عبارت‌اند از:

_ یونی سواپ (UNISWAP)

_ صرافی Gate.io

_ بیت مارت

_ بیت فارکس

_ پولونیکس

_ صرافی x0

اما با توجه به فرآیند احراز هویت و تحریم‌ها، کاربران ایرانی با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال پینگی در کمترین زمان و با کارمزد پایین می‌توانند شیبا کوین را خریداری کنند.

 تحلیل ارز دیجیتال شیبا

طبق گزارش یاهو فایننس در ۳۰ نوامبر، یک الگوی مثلث صعودی در نمودار قیمتی ارز دیجیتال شیبا اینو مشاهده می‌شود که احتمالاً نشان‌دهنده یک صعود است. البته که اگر شکست رخ ندهد، قیمت احتمالاً کاهش پیدا خواهد کرد. اکثر تحلیلگران ارز دیجیتال سرمایه‌گذاران را به صبر دعوت می‌کنند و پیشنهاد می‌کنند ارز دیجیتال شیبا اینو را در واچ لیست خود داشته باشند و اخبار آن را دنبال کنند. بیشتر تحلیلگران بر این باورند که در یک بازار صعودی شیبا اینو احتمالاً سودهای خوبی خواهد ساخت.

آخرین قیمت ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا

جمع بندی

در این مطلب به معرفی ارز شیبا پرداختیم و تمامی موارد لازم را بیان کردیم. اما همیشه قبل از هر سرمایه‌گذاری باید تمامی جوانب را بسنجید. باید بدانید که نوسان قیمت یک اصل پذیرفته شده در بازار رمز ارز‌هاست. تحلیل‌های خود در این بازار را تقویت کنید. با تقویت دانش و کمی صبر به راحتی می‌توانید سود‌های خوبی از بازارهای مالی و ارز‌های دیجیتال بدست آورید.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :ناشناس

      فریب بزرگ گول نخورید !
      اگر واقعا متوجه باشند از اینکه حذف یک صفر چه معنی داره متوجه خواهند شد با توجه به روند ورود سرمایه حداقل یک قرن طول می کشه تا این شیت کوین قیمت دلاری پیدا کنه ! متاسفانه افرادی که سرمایه گذاری کردین اخبار و شایعات دروغ رو منتشر می کنند !