یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 90707 |
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ |
ارسال به دوستان
پ

بدقولی های ایران خودرو ادامه دارد/ تاخیر در تحویل خودروی پژو پارس صدای مشتریان را درآورد

با وجود اینکه  ایران خودرو برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه موعد تحویل مشخص کرد، اما این خودروسازان نسبت به اجرای تعهدات خود در مقابل مشتریان براساس زمان‌بندی تعیین ‌‌‌شده اهتمامی ندارند.گویا ایران خودرو وعده ای که به متقاضیان داده است را فراموش کرده!

 اقتصادسنج | اسفند ماه سال گذشته بود که شرکت خودروساز ایران خودرو طی فراخوانی ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو در سامانه یکپارچه را آغاز کرد. بر اساس این طرح متقاضیان برای ثبت نام باید مبلغ صد میلیون تومان را نزد بانک ها بلوکه می کردند.

با وجود اینکه  ایران خودرو برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه موعد تحویل مشخص کرد، اما این خودروسازان نسبت به اجرای تعهدات خود در مقابل مشتریان براساس زمان‌بندی تعیین ‌‌‌شده اهتمامی ندارند.گویا ایران خودرو وعده ای که به متقاضیان داده است را فراموش کرده است!

این اقدام ایران خودرو موجب نگرانی و سرگردانی متقاضیان شده است و آنها را در حالت بلاتکلیف قرار داده است.

در این رابطه برخی از مخاطبان اقتصادسنج، با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل خودروی پژو پارس سفارشی توسط شرکت ایران خودرو خبر دادند.

یکی از این متقاضیان بیان کرد: در ۲۸ اسفند ماه  سال گذشته‌ نسبت به ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو اقدام نموده ام. بر اساس این طرح موعد تحویل خودروها پاییز ۱۴۰۲ اعلام شد اما تاکنون پیامک فراخوان نیامده است و اصلا نمیدانیم تکلیفمان چیست و تا اخر پاییز ۱۴۰۲ هم چیزی باقی نمانده است.

وی افزود: چرا ایرانخودرو در خصوص فراخوان پژو پارس سال سفارشی تحویل ۱۴۰۲ اقدام نمی‌کند و حتی در مهر ماه طی دو مرتبه سایر خودروها (پارس سال معمولی و پارس ELX سفارشی) را به سال سفارشی تبدیل کرد در صورتی که تعهدات خودش را هنوز ادا نکرده است؟ ایران خودرو  باید از تضییع حقوق خریداران این خودرو که از طریق سامانه یکپارچه اقدام کرده اند پرهیز و سریعا و بدون افزایش قیمت و احتکار این نوع خودرو در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو پژو پارس سال سفارشی اولویت پاییز ۱۴۰۲ اقدام نماید.

لازم به ذکر است که بسیاری از متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه نسبت به عدم تحویل به موقع خودرو از سوی خودروسازان گلایه ای کرده و خواهان رسیدگی به این موضوع از سوی نهادهای متولی و از جمله وزارت صمت هستند.

 

 

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 3
    1. نویسنده :ناشناس

      خدا خیرتون بده واقعا ما تکلیفمون رو نمیدونیم چیه
      تا الان هیچ خبری از فراخوان نیست
      ایران خودرو کی میخواد پیام بفرسته

      1. نویسنده :ناشناس

        سلام

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام
      منم تحویل پاییز بودم،مهرماه برام پیامک واریز اومد،بعد از تکمیل وجه،بیست روز بعد ماشین رو تحویل گرفتم،ماشین هم پارس سال با موتور xu7p بود