پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 78183 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ |
ارسال به دوستان
پ

اقدام غیرانسانی اسرائیلی ها با ادرار بر اجساد فلسطینی ها+ فیلم/ لخت کردن اسرای فلسطینی توسط زن اسرائیلی+ فیلم 

اقدام شنیع و غیرانسانی اسرائیلی ها با ادرار بر اجساد فلسطینی ها، حمله نیروهای مقاومت به اسرائیلی ها به سبک بازی های کامپیوتری، لخت کردن اسرای فلسطینی توسط زن اسرائیلی و حمله دیدنی به پست های دیدبانی اسرائیل توسط مقاومت فلسطین از مهم ترین ویدئوهای پربازدید شبکه های اجتماعی در ۲۴ ساعت اخیر بوده است. 

اقتصادسنج؛ اقدام شنیع و غیرانسانی اسرائیلی ها با ادرار بر اجساد فلسطینی ها، حمله نیروهای مقاومت به اسرائیلی ها به سبک بازی های کامپیوتری، لخت کردن اسرای فلسطینی توسط زن اسرائیلی و حمله دیدنی به پست های دیدبانی اسرائیل توسط مقاومت فلسطین از مهم ترین ویدئوهای پربازدید شبکه های اجتماعی در ۲۴ ساعت اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید:

بمباران جنون آمیز و جهنمی غزه توسط جنگنده های اسرائیلی+ فیلم

اقدام شنیع و غیرانسانی اسرائیلی ها با ادرار بر اجساد فلسطینی ها 

اسرائیلی ها که در انجام انواع و اقسام جنایت علیه مردم فلسطین سابقه بیمارگونه ای دارند، در جدیدترین اقدام غیرانسانی خود، بر روی اجساد فلسطینی ها ادرار می کنند.

حمله نیروهای مقاومت به اسرائیلی ها به سبک بازی های کامپیوتری 

هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست به سبک فیلم ها و بازی های کامپیوتری توسط نیروهای مقاومت، توجهات زیادی را در فضای رسانه ای به خود جلب کرده است.

لخت کردن اسرای فلسطینی توسط زن اسرائیلی 

در ویدئوی دیگری که در فضای مجازی منتشر شده است، زن نظامی اسرائیلی، اسلحه را به سمت اسرای فلسطینی نشانه رفته و آن ها را وادار به لخت شدن می کند.

حمله دیدنی حمله به پست های دیدبانی اسرائیل توسط مقاومت فلسطین

ویدیویی جدید توسط رسانه‌های نزدیک به حماس منتشر شده که در آن روند عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی برای نفوذ به داخل پایگاه‌ها و شهرهای صهیونیست نشین خیلی خوب دیده می‌شود.

در پناه شلیک سنگین راکت‌ها و گلوله‌های خمپاره، پهپادها اقدام به انهدام برج‌های دیده‌بانی می‌کنند و تکاوران پاراگرایدر سوار نیز در پناه همین آتش سنگین در حالی که ‌برج‌های مجهز به مسلسل‌های ریموت کنترل منهدم شده‌اند همزمان با یگان‌های پیاده‌ای که با انهدام دیوار مرزی به سرعت وارد سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ می‌شوند خود را به عمق مواضع دشمن صهیونیستی رسانده تا یکی از زیباترین، پیچیده‌ترین و دلرباترین عملیات‌های نظامی که بسیاری از ارتش‌های کلاسیک جهان توانایی انجام آن را ندارند در برابر چشمان بهت زده ژنرال‌های فرتوت و پر ادعای صهیونیست و حامیان غربی و نوکرهای بی‌حال و بی‌غیرت عرب آنها اجرا کنند.

 

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :ناشناس

      لعنت به همه سیاستمداران ظالم دنیا