یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 47897 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ |
ارسال به دوستان
پ

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت تمدید شد+ جزئیات

شرکت نفت به منظور تامین نیروی مورد نیاز به صورت هر چند سال یک بار با برگزاری آزمون و مراحلی همچون برگزاری مصاحبه تخصصی به جذب و استخدام داوطلبان واجد شرایط می پردازد. سالانه تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی، مدیریت و … منتظر برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت می باشند. 

اقتصادسنج؛ شرکت نفت به منظور تامین نیروی مورد نیاز به صورت هر چند سال یک بار با برگزاری آزمون و مراحلی همچون برگزاری مصاحبه تخصصی به جذب و استخدام داوطلبان واجد شرایط می پردازد. سالانه تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی، مدیریت و … منتظر برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت می باشند.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت از ۵ تا ۸ فروردین ماه می باشد.

لینک ثبت نام در آزمون

به طور کلی سالانه در بخش هایی از این شرکت نیاز به جذب نیروی جدید به وجود می آید که پس از کسب مجوز استخدام، شرکت برای برگزاری آزمون استخدامی مهیا خواهد بود. داوطلبان علاقه مند می بایست با توجه به داشتن تمامی شرایط اعلام شده نسبت به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت نفت اقدام نمایند.

به منظور ارائه بهتر اطلاعات در خصوص فرآیند ثبت نام داوطلبان در آزمون استخدامی سال جاری وزارت نفت، در ادامه این مطلب جزئیات زمان، نحوه ثبت نام استخدام شرکت نفت سال ۱۴۰۲ شرایط آزمون همچون حداکثر سن استخدامی شرکت نفت به همراه مدارک لازم برای نام نویسی در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ این وزارتخانه ارائه داده شده است.

شرایط ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲

مانند سایر آزمون های استخدامی ۱۴۰۲ که شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش داوطلبان و استخدام آن ها تعیین کرده اند، برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت سال ۱۴۰۲ نیز شرایط عمومی و تخصصی تعیین شده و در زمان ثبت نام این آزمون استخدامی به متقاضیان استخدام اطلاع رسانی می شود.

شرایط ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲ همانند دوره های قبلی همزمان با آغاز زمان ثبت نام و یا قبل از آغاز زمان ثبت نام استخدام وزارت نفت در قالب دفترچه راهنمای ثبت نام برای داوطلبان منتشر می شود و داوطلبان نیز می بایست تمامی شرایط را مطالعه نموده و در صورت داشتن شرایط اقدام به تکمیل ثبت نام خود نمایند.

شرایط عمومی ثبت نام استخدام وزارت نفت معمولا برای هر آزمون استخدامی این نهاد یکسان بوده و تغییر زیادی نمی کند، اما شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت ممکن است با توجه به رشته های مورد نیاز شرکت نفت و میزان سابقه مورد نیاز با دوره های قبلی آزمون متفاوت باشد.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه اعلام شرایط عمومی به طور دقیق اطلاعاتی منتشر نشده،در این بخش، شرایط ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲ قرار داده شده است.

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • تابعیت و اعتقاد به قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
  • عدم محکومیت جزایی
  • عدم محرومیت از استخدام در ارگان های دولتی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها
  • داشتن کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم قانونی
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب با شغل انتخابی
  • داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ سال تمام (ملاک سن تاریخ اولین روز ثبت نام مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵)
  • نکته: پس از اضافه شدن سنوات، در هیچ شرایطی نباید حداکثر سن برای آقایان از ۵۰ سال و برای خانم ها از ۴۰ سال بیشتر باشد.
  • داوطلبان نباید جزو نیروهای بازنشسته دستگاه های اجرایی باشند.
  • داشتن حداقل مدرک یا دانشنامه تحصیلی تعیین شده از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم
  • فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاه های مجاز تعیین شده

حداکثر سن استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

یکی از دیگر شرایط ثبت نام استخدام شرکت نفت، شرط سنی داوطلبان می باشد. همانند تمامی آزمون های استخدامی، حداکثر سن استخدامی شرکت نفت و حداقل آن در دفترچه ثبت نام درج می شود. با توجه به اینکه دفترچه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ منتشر شده، در این بخش از مطلب به حداقل و حداکثر سن استخدامی شرکت نفت مطابق آزمون دوره جدید ارائه شده است.

همانطور که در دیگر بخش های مقاله به آن اشاره شده، حداقل سن استخدامی برای داوطلبان استخدام در شرکت نفت ۲۰ سال تمام بوده و حداکثر سن استخدامی شرکت نفت با توجه به اطلاعات موجود در دفترچه برابر با ۴۰ سال تمام می باشد. همچنین در صورتی که داوطلبان از مواردی همچون داشتن بهره مندی از قانون جوانی جمعیت و قانون خدمت رسانی به ایثارگران نیز استفاده نمایند، حداکثر سن استخدامی آن ها بیشتر از ۵۰ سال برای آقایان و ۴۰ سال برای خانم ها نخواهد بود.

بر این اساس داوطلبان می بایست حتما به این نکته توجه داشته، زیرا در صورتی که قوانین مربوط به حداکثر سن استخدامی شرکت نفت را رعایت نکرده باشند، امکان ثبت نام در این آزمون را نخواهند داشت.

رشته های مورد نیاز استخدام شر‌کت نفت

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲ 

داوطلبان متقاضی استخدام در شرکت نفت می بایست در زمان ثبت نام مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرم را اماده داشته باشند. معمولا برای تمامی آزمون های استخدامی داشتن مدارکی که دارای اطلاعات صحیح برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون باشد، الزامی است.

مدارک مورد نیاز برای آزمون استخدامی وزارت نفت همانند دیگر آزمون های استخدامی در دفترچه راهنمای ثبت نام آن منتشر می شود. داوطلبان نیز می بایست حتما قبل از آغاز فرآیند ثبت نام خود، مدارک مطابق موارد اعلام شده در دفترچه برای تکمیل فرم آماده نمایند. با توجه به اینکه هنوز مدارک مورد نیاز برای ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲ مشخص نشده، در این بخش مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دوره های قبل ارائه شده است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲ :

  • اطلاعات هویتی از جمله کارت ملی، شناسنامه
  • اطلاعات تحصیلی از جمله گواهی موقت یا دانشنامه
  • اطلاعات سکونت و تماس از جمله شماره تماس، آدرس محل زندگی و …

اطلاعات مرتبط با سهمیه و امتیازات آزمون بر این اساس داوطلبان می بایست با توجه به تعدد مدارک مورد نیاز، حتما آن ها را آماده نموده سپس برای تکمیل ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است که به محض اعلام مدارک مورد نیاز برای ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲ این بخش از مقاله به روزرسانی خواهد شد.

متقاضیان علاقه مند به شرکت در آزمون می بایست در مهلت مقرر شده برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت سال ۱۴۰۲ به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. در این بخش راهنمای تصویری ثبت نام ارائه داده شده است.

در مرحله اول داوطلبان می بایست در سایت سازمان سنجش به بخش “سایر آزمون های استخدامی” مراجعه نمایند.

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت تمدید شد+ جزئیات

سپس بر گزینه “ثبت نام آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱” کلیک کرده و وارد صفحه ثبت نام شوند.

پس از ورود به صفحه ثبت نام نوبت به خرید کارت اعتباری می رسد. داوطلبان برای تکمیل ثبت نام خود نیاز به خرید کارت اعتباری آزمون دارند.

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت تمدید شد+ جزئیات

در مراحل بعدی، داوطلب گزینه خرید کارت آزمون را انتخاب کرده و در پایان شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را دریافت می نماید.

پس از خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال، داوطلبان می بایست برای تمکیل مراحل ثبت نام خود می بایست به صفحه اول رفته و تمامی مراحل و فرم های ثبت نام را با اطلاعات صحیح تکمیل نمایند.

استخدام شرکت نفت با مدرک دیپلم ۱۴۰۲

همانطور که ذکر شد منابع انسانی شرکت نفت در راستای جذب نیروهای متخصص در این سازمان تصمیم دارد که آزمون های تخصصی برای استخدام نیروهای مورد نیاز خود برگزار نماید. از سوی دیگر با استناد به سال های گذشته، در زمان استخدام شرکت نفت با مدرک دیپلم این سازمان از میان فارغ التحصیلان رتبه الف و نخبگان رشته نفت دانشگاه های معتبر مانند دانشگاه صنعت نفت نیرو می گیرد.

اما ممکن است با انتشار آگهی جهت استخدام نیروهای توانمند برای سایر واحد های خود با مدرک دیپلم نیز نیروهای واجد شرایطی را استخدام کند، که لازم است داوطلبان برای استخدام علاوه بر داشتن شرایط ثبت نام وزارت نفت نیز در آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ ثبت نام کنند.

با توجه به هدف اصلی شرکت نفت در خصوص اشتغال زایی در داخل کشور، وزارت نفت قصد دارد علاوه بر جذب نیروهای متخصص در صنعت نفت از افراد خارج از رشته نفت و مدرک تحصیلی پایین تر مانند مدرک دیپلم نیز در این حوزه استفاده نماید تا به تعهد خود نسبت به اشتغال زایی برای سایر افراد جامعه عمل نماید.

متقاضیان استخدام شرکت نفت با مدرک مدرک دیپلم می بایست در زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت به سایت ثبت نام اعلام شده مراجعه نموده و با مطالعه دقیق اطلاعیه منتشر شده در این زمینه از تمامی شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در این آزمون مطلع شوند.

لازم به ذکر است که پس از ورود به رقابت بزرگ و پذیرش در آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ داوطلبان باید در تمامی مصاحبه های تخصصی شرکت نفت شرکت کنند و پس از انجام موفقیت آمیز تمامی مراحل این آزمون در شرکت ملی نفت ایران و یا سایر شرکت های تابعه صنعت نفت جذب و یا مشغول به کار شوند.

زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲

داوطلبان علاقه مند به استخدام در شرکت نفت می بایست با شرکت در آزمون استخدامی این نهاد و قبولی در تمامی مراحل آن، مجوز استخدام در این نهاد را کسب نمایند. به طور کلی زمان برگزاری آزمون های استخدامی به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی اعلام شده مشخص می شود.

معمولا هر ساله همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی رشته های وزارت نفت و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و برگزاری این آزمون، زمان برگزاری این آزمون نیز در دفترچه درج شده که داوطلبان می بایست با مطالعه کامل بخش زمانبندی دفترچه از زمان برگزاری آن مطلع شوند. با توجه به جدیدترین اطلاعات منتشر شده، زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت مورخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شده است.

داوطلبان متقاضی استخدام در این نهاد می بایست حتما در تاریخ اعلام شده در آزمون استخدامی کتبی شرکت نمایند.

دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت ۱۴۰۲ منتشر شد.

PDF دفترچه:

۲۱۸۸۶۰۲۴۳vezarat_naft

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی شرکت نفت، پس از پایان زمان برگزاری آزمون منتظر اعلام نتایج مرحله اول استخدام وزارت نفت می باشند. با توجه به اینکه هنوز اطلاعات خاصی در خصوص نحوه اعلام نتایج آزمون کتبی وزارت نفت ۱۴۰۲ منتشر نشده، در نتیجه در این بخش از مطلب به ارائه توضیحات مرتبط با این مرحله از استخدام در دوره های قبلی پرداخته شده است.

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت نفت مدتی پس از پایان زمان برگزاری به داوطلبان از طریق انتشار اطلاعیه در سایت ثبت نام آزمون اطلاع رسانی می شود. زمان اعلام نتایج اولیه به طور دقیق مشخص نیست اما پیش بینی می شود بین یک تا سه ماه پس از پایان زمان برگزاری آزمون باشد.

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون، نتایج نهایی استخدام شرکت نفت منتشر می شود. پذیرفته شدگان مرحله اول استخدامی این نهاد می بایست پس از مشاهده کارنامه آزمون کتبی خود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری مراحل بعدی استخدام اقدام نمایند.

زمان اعلام نتایج نهایی استخدام شرکت نفت ۱۴۰۲ نیز مشخص نبوده اما پیش بینی می شود بین یک الی سه ماه پس از پایان پروسه برگزاری مرحله نهایی آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید