یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 45470 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ |
ارسال به دوستان
پ

بانک ملی استخدام می کند+ جزئیات و شرایط ثبت نام

افراد واجد شرایطی که علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی ایران سال جاری هستند، باید در زمان ثبت نام استخدام بانک ملی سال ۱۴۰۱ به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه نموده و پس از مطالعه شرایط پذیرش بانک ملی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

اقتصادسنج | افراد واجد شرایطی که علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی ایران سال جاری هستند، باید در زمان ثبت نام استخدام بانک ملی سال ۱۴۰۱ به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه نموده و پس از مطالعه شرایط پذیرش بانک ملی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی آغاز شده و تا ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

بانک ملی نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز واحدهای خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی تامین می نماید. داوطلبان علاقمند به مشاغل بانکداری می توانند در مهلت ثبت نام ازمون استخدامی بانک ملی به سایت ثبت نام این ازمون مراجعه کرده و مراحل نام نویسی در این آزمون را تکمیل نمایند.

آزمون استخدامی بانک ملی معمولا در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می شود، افرادی که در هر دو مرحله پذیرش بانک ملی موفق به  کسب حدنصاب نمره قبولی می شوند، در نهایت به استخدام بانک ملی ایران در می آیند. زمان ثبت نام استخدام بانک ملّی ایران در قالب اطلاعیه از سوی بانک ملی ایران منتشر می شود.

افرادی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند، می بایست قبل از انجام مراحل ثبت نام از شرایط ثبت نام استخدام بانک ملی ایران مطلع شده، سپس اقدام به ثبت نام در این آزمون نمایند. به منظور ارائه اطلاعات کامل در خصوص استخدام بانک ملی در ادامه این مقاله قصد داریم به بیان جزئیاتی از قبیل زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی و همچنین شرایط و مدارک لازم جهت نام نویسی در ازمون استخدامی بانک ملی ۱۴۰۱ بپردازیم.

زمان ثبت نام استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱

آزمون استخدامی بانک ملی ایران با توجه به نیاز این سازمان و در زمان متفاوتی برگزار شود. آخرین آزمون استخدامی بانک ملّی ایران در سال ۱۳۹۷ برگزار شد. هنوز اطلاعیه ای از سوی بانک ملی ایران برای استخدام نیروهای مورد نیاز در این بانک برای سال ۱۴۰۱ منتشر نشده است، بنابراین نمی توان زمان دقیقی را برای زمان ثبت نام استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱ ذکر نمود.

همانطور که گفته شد، آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی ایران مربوط به سال ۱۳۹۷ می باشد و در این دوره ثبت نام از تاریخ ۳۰ دی ماه آغاز و تا تاریخ ۷ بهمن سال ۱۳۹۷ ادامه داشت. پیش بینی می شود در صورت برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی، زمان ثبت نام این آزمون استخدامی در همان محدوده زمانی سال ۱۳۹۷ باشد. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به بانک ملی مطلع گردید.

همچنین، در دوره گذشته آزمون استخدامی بانک ملی ایران برای فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی بانک ملی برگزار شد و پذیرفته شدگان این آزمون از ۱۳ تا ۱۷ شهریور ماه فرصت داشتند تا مدارک لازم را به اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان محل مورد تقاضا تحویل دهند.

نحوه ثبت نام استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱

افرادی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی ایران را دارند، می بایست در زمان ثبت نام استخدام بانک ملی ۱۴۰۱ به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. در آخرین دوره از برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی ایران، افراد می بایست به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کرده و برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ایران اقدام می کردند.

هنوز اطلاعیه ای برای برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی ۱۴۰۱ منتشر نشده است بنابراین معلوم نیست امسال مجری برگزاری این آزمون مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است یا خیر! با این وجود پیش بینی می شود در صورت برگزاری ازمون استخدامی بانک ملی نحوه ثبت نام در این آزمون مانند دوره های قبل بوده و واجدین شرایط بتوانند با ورود به سایت جهاد دانشگاهی ثبت نام خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است که ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی تنها در زمان ثبت نام استخدام این بانک در سایت ثبت نامی فعال خواهد شد و افراد می توانند در زمان تعیین شده، اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند. همچنین، ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی ایران منوط به پرداخت هزینه مربوط به ثبت نام است که پرداخت هزینه ثبت نام نیز در سایت ثبت نامی این آزمون انجام می شود.

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱

ابتدا به آدرس اینترنتی سایت ثبت نامی این آزمون یعنی hrtc.ir را در یکی از صفحات مرورگر خود جستجو کنید.

مطابق تصویر از طریق گزینه موجود در کادر بالایی سایت، بر روی گزینه آزمون کلیک نموده و آزمون استخدامی بانک ملی را انتخاب نمایید.

در ابتدا بر روی گزینه پرداخت هزینه ثبت نام کلیک کرده و هزینه مربوط به ثبت نام خود را پرداخت کنید تا مجاز به ورود به سایر مراحل ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی باشید.

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده می بایست کد رهگیری ثبت نام را دریافت کرده و تا زمان برگزاری ازمون نزد خود داشته باشید. دریافت کد رهگیری ثبت نام به منزله انجام شدن مراحل ثبت نام شما به درستی می باشد.

شرایط ثبت نام استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱

شرایط ثبت نام استخدام بانک ملی ایران برای سال ۱۴۰۱ در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون یا فراخوان منتشر شده در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قابل مطالعه می باشد. شرایط ثبت نام استخدامی بانک ملی ایران به دو بخش شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد:

شرایط عمومی استخدام بانک ملّی ایران ۱۴۰۱

دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد به دین اسلامی و یا یکی از دین های مورد تایید کشور ایران

اعتقاد به قانون اساسی و عمل به آن ها

داشتن سلامت روحی و جسمی مناسب متناسب با شغل بانکداری

نداشتن هرگونه سابقه کیفری موثر

نداشتن هرگونه اعتیاد به دخانیات

نداشتن ممنوعیت هایی برای استخدام در دستگاه های دولتی از سوی مراجع قضایی

عدم اشتغال به تحصیل و یا اشتغال در مراکز دولتی در هنگام ثبت نام

نیروهای بازخرید دستگاه های اجرایی امکان ثبت نام در این آزمون را ندارند.

شرایط اختصاصی استخدام بانک ملّی ایران ۱۴۰۱

حداقل معدل مدرک تحصیلی داوطلبان ۱۴ می باشد.

داشتن قد ۱۷۵ برای افرادی که قصد شرکت در آزمون نگهبانی بانک ملی را دارند، الزامی می باشد.

افرادی که دارای مدرک کاردانی هستند باید دارای حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر سن ۲۵ سال، افرادی که دارای مدرک فوق دیپلم هستند باید دارای حداکثر سن ۳۰ سال، افرادی که دارای مدرک کارشناسی هستند باید حداکثر دارای ۳۵ سال، افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند باید حداکثر ۴۰ سال و در نهایت افرادی که دارای مدرک دکتری هستند باید حداکثر ۴۵ سال داشته باشند.

افرادی که در آزمون استخدامی بانک ملی ایران قبول می شوند، باید فرم مربوط به تعهد خدمتی مبنی بر عدم جابجایی در حین خدمت به مدت ۱۰ سال را پر کنند.

متقاضیان بانک ملی ایران می توانند علاوه بر شرکت در آزمون این بانک به سایت بانک رفاه کارگران مراجعه نمایند و پس از پرداخت هزینه ثبت نام اطلاعات خود را وارد نمایند.

مدارک لازم ثبت نام استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱

افرادی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی ایران را دارند، می بایست قبل از ثبت نام مدارک لازم را برای ثبت نام در این آزمون آماده نمایند. مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ایران در سایت ثبت نامی این بانک ذکر می شود. بدیهی است اگر فردی مدارک زیر را به درستی در سامانه ثبت نامی بارگذاری نکرده باشد، ثبت نام وی بی اثر تلقی خواهد شد و فرد امکان شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی ایران را ندارد. این مدارک عبارتند از:

۶ قطعه عکس سه در چهار جدید که در سال جاری گرفته شده باشد. همچنین، ارائه عکس اسکن شده برای ثبت نام در آزمون کتبی در سامانه ثبت نامی این آزمون الزامی است.

اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه داوطلب

اصل و تصویر از پشت و روی کارت ملی داوطلب

ارائه دو سری کپی از آخرین مدرک تحصیلی

ارائه کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم سربازی

در صورت دارا بودن شرایط ایثارگری، ارائه کارت و یا گواهی ایثارگری و کپی از آن الزامی است.

زمان و نحوه برگزاری و اعلام نتایج استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱

به طور کلی آزمون استخدامی بانک ها در دو مرحله برگزار می شود بانک ملی ایران نیز این قاعده مستثنی نیست. اولین مرحله استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱ آزمون کتبی است که توسط مجری برگزاری این آزمون و به طور هماهنگ کشوری برگزار می شود. مرحله دوم از آزمون شامل مصاحبه های تخصصی و مراحل معاینات پزشکی است که پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون برگزار می شود.

بنابراین، نحوه برگزاری و زمان برگزاری این آزمون به دو مرحله اول (مربوط به آزمون کتبی) و مرحله دوم (مربوط به مصاحبه ها) تقسیم بندی می شود. افرادی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند، می بایست برای اعلام نتایج استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱ در دو زمان متفاوت به سامانه ثبت نامی این آزمون مراجعه نمایند.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱ (مرحله اول)

مرحله اول آزمون استخدامی بانک ملی ایران، مربوط به آزمون کتبی می باشد. افرادی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند، می بایست به سایت ثبت نامی این آزمون به آدرس اینترنتی hrtc.ir مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. چند روز قبل از برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۱، کارت ورود به جلسه این آزمون در سایت ثبت نامی قرار می گیرد و افراد باید نسبت به دریافت آن اقدام کنند. پس از شرکت در آزمون نیز مرحله اعلام نتایج استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱ انجام می شود.

با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه ای از سوی بانک ملی ایران برای برگزاری آزمون استخدامی منتشر نشده است، نمی توان زمان دقیقی را برای برگزاری آزمون و یا اعلام نتایج استخدام بانک ملی ایران ۱۴۰۱ ذکر نمود، اما در دوره قبلی، آزمون استخدامی بانک ملی در ۱۷ اسفند ماه برگزار شد و حدود دو ماه بعد از برگزاری این آزمون نیز نتایج مربوط به آن منتشر شد.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک ملی ۱۴۰۱ (مرحله دوم)

افرادی که در مرحله اول آزمون استخدامی بانک ملی ایران قبول شده باشند، می توانند در مرحله دوم از این آزمون که شامل مصاحبه های تخصصی و مراحل مربوط به گزینش می باشد، شرکت کنند. زمان برگزاری مصاحبه های تخصصی بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۷، در خرداد و تیر ماه انجام شد و در نهایت در شهریور ماه نتایج نهایی این آزمون منتشر شد.

به نظر می رسد در صورت برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۱، زمان بندی اعلام شده برای مصاحبه مانند سال ۱۳۹۷ بوده و تقریبا در همان بازه زمانی، مصاحبه آزمون استخدامی بانک ملی ایران برگزار و نتایج مربوط به آن منتشر شود. همچنین، علاقه مندان به کسب اطلاع از شرایط استخدام بانک گردشگری می توانند به مقاله استخدام بانک گردشگری مراجعه نمایند.

 

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید