پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 5216 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ |
ارسال به دوستان
پ

آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب ۶ هزار ۴۴۸ نفر+ جزئیات

مهدی علی‌مددی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت و جذب ۶ هزار و ۴۴۸ نفر در این وزارتخانه خبر داد. 

 

به گزارش اقتصادسنج، مهدی علی‌مددی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت و جذب ۶ هزار و ۴۴۸ نفر در این وزارتخانه خبر داد.

علی مددی گفت: به‌زودی آزمون استخدامی برای جذب ۶ هزار ۴۴۸ نفر در وزارت نفت برگزار می‌شود، ضمن آنکه امتیازهای ویژه برای نیروهای قراردادی و پیمانی در نظر گرفته خواهد.

معاون وزیر نفت درباره آخرین وضع اجرای قانون ایثارگری و تبدیل وضعیت مشمولان این قانون در وزارت نفت اظهار داشت: ۳۲ هزار نفر مشمول این قانون در وزارت نفت می‌شوند که ۵ هزار و ۷۰۰ نفر آنها مشمول بند (و) هستند، یعنی افرادی که قرارداد مستقیم با صنعت نفت دارند، کار استخدام حدود ۹۵ درصد این افراد انجام شده است و از قراردادی به رسمی تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی ادامه داد: مشمولان بند (د) نیز حدود ۲۶ هزار نفر هستند یعنی افرادی که باید از پیمانکاری به رسمی تبدیل وضعیت شوند، این افراد نیز ضمن معرفی به گزینش، دارای سمت سازمانی شده‌اند و در شرف تکمیل تشریفات استخدامی هستند که ان‌شاءالله حکم استخدامی‌ آن‌ها از تاریخ یکم فروردین به آنها اعطا خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت درباره تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت و پیمانکار وزارت نفت نیز توضیح داد: قرار است به‌زودی آزمون استخدامی برای جذب ۶ هزار و ۴۴۸ نفر در وزارت نفت برگزار شود، لذا به محض ارائه مجوز از سوی اداره استخدامی این آزمون استخدامی برگزار خواهد شد البته در تلاش هستیم برای عزیزان شاغل در صنعت نفت شامل قراردادی و پیمانی امتیازهای ویژه‌ای در این آزمون در نظر بگیریم.

این آزمون در شرایطی برگزار می شود که حدود یک دهه برگزاری آزمون های استخدامی شرکت نفت به حالت تعلیق درآمده بود.

خبر برگزاری این آزمون در دولت سیزدهم در چند ماه گذشته بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته است و اخبار مرتبط با آنرا داوطلبان بدقت دنبال می کنند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید