جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
کد خبر: 68561 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ |
ارسال به دوستان
پ

جدیدترین قیمت خانه های ۳۰ تا ۸۰ متری در منطقه پیروزی تهران+ جدول

محله پیروزی یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که پیشینه آن به دهه‌ها قبل بازمی‌گردد. اما با توجه به افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر اکنون قیمت واحد مسکونی در این محله در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

اقتصادسنج | محله پیروزی یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که پیشینه آن به دهه‌ها قبل بازمی‌گردد. اما با توجه به افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر اکنون قیمت واحد مسکونی در این محله در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

محله پیروزی در منطقه ۱۳ شهرداری و شرق تهران قرار گرفته و از غرب به میدان شهدا، از شرق به بزرگراه بسیج، از جنوب به بزرگراه محلاتی و از شمال به خیابان ۵/۳۱ منتهی می‌شود. خیابان‌های معروف پیروزی شامل خیابان پرستار، چهارراه کوکاکولا، خیابان نیرو هوایی، چهارصد دستگاه و صددستگاه است.

خیابان پیروزی تهران قدمت زیادی دارد؛ اما با توجه به رونق خرید و اجاره آپارتمان، بافت خانه‌ها و آپارتمان‌های این محله هر روز مدرن‌تر می‌شود و در کنار خانه‌های قدیمی‌تر بافت متفاوتی را ایجاد می‌کند. در این محله خانه‌های قدیمی و سنتی در کنار آپارتمان‌های لوکس و نوساز قرار گرفته‌اند.

قیمت خانه در محله پیروزی

مشاوران املاک منطقه پیروزی می‌گویند گران‌ترین خانه‌های این محدوده در نیروی هوایی و پرستار واقع شده‌اند و تفاوت قیمتی زیادی با دیگر محلات مانند نبرد جنوبی و محلاتی دارند.

فعالان مسکن این منطقه همچنین می‌گویند کف قیمتی این محله از متری ۴۰ میلیون تومان در موارد معدودی آغاز می‌شود و تا ۱۳۰ میلیون تومان ادامه دارد. آنها همچنین معتقدند همسو با رکود معاملات مسکن در دیگر مناطق تهران در این محله نیز رکود در خرید و فروش مسکن وجود دارد.

 

دسترسی محله پیروزی

ایستگاه های پیروزی، نبرد، نیروی هوایی و شهدا در محله پیروزی قرار دارند. همچنین بزرگراه امام علی باعث شده است بار ترافیکی در این محله تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. با این حال تعدادی از خیابان‌های این محله مانند خیابان نبرد دارای ترافیک زیادی هستند. علاوه بر مترو باید این محله دارای ایستگاه‌هایی برای اتوبوس‌های شرکت واحد است و تاکسی‎‌ها هم می‌توانند به افرادی که قصد جابجایی دارند کمک کنند.

پیدایش محله پیروزی به زمانی برمی‌گردد که یکی از شاه‌های قاجار برای دسترسی راحت‌تر به کاخ دوشان‌تپه و شکارگاه خود شروع به ساخت جاده‌ای کرد.، اما ساخت و ساز واحدهای مسکونی از سال ۱۳۵۳ تا ۱۳۵۵ به سرعتدر آن انجام گرفت. زمین‌های محله پیروزی و محلات اطراف آن بنام دوشان تپه و به نام فرح‌آباد مشهور است. امروزه بافت قدیمی و جدید در این محله کنار هم قرار گرفته‌اند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید