جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
کد خبر: 66186 |
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ |
ارسال به دوستان
پ

با چه بودجه ای می توانیم در شرق تهران خانه های ۵۰ تا ۶۰ متری اجاره کنیم؟+ جدول

به گفته مشاوران املاک منطقه ۱۳، رهن و اجاره خانه در منطقه نسبت به سال گذشته افزایش داشته و اکثر مستاجران به دنبال تمدید قرارداد هستند.

اقتصادسنج |به گفته مشاوران املاک منطقه ۱۳، رهن و اجاره خانه در منطقه نسبت به سال گذشته افزایش داشته و اکثر مستاجران به دنبال تمدید قرارداد هستند.

منطقه ۱۳ در شرق تهران قرار دارد و از شمال به خیابان دماوند، از غرب به خیابان هفده شهریور از جنوب به خیابان پیروزی و از شرق به حریم شهر تهران متصل می‌شود و از محله‌های آن می‌توان به پیروزی، نیروهوایی و صفا و اسدی اشاره کرد.

یک کارشناس امورملکی در محله نیروی هوایی می‌گوید: در حال حاضر اکثر اجاره خانه‌ها تمدید قرارداد است و نسبت سال گذشته نیز افزایش قیمت داشته‌ایم.

مشاور ملکی دیگر می‌گوید: سال گذشته در محله پیروزی یک ملک با ۵۰ مترمربع مساحت با ۴۰۰ میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می‌شد و هم‌اکنون این رقم به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

بررسی‌ها از فایل‌های مشاوران املاک نشان می‌دهد که برای رهن و اجاره خانه ملکی با مساحتی بین ۵۰ الی ۷۰ متر در این منطقه باید حداقل ۱۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت که البته باید در نظر داشت که اجاره ماهانه به نسبت میزان رهن متغیر است.برای مثال برای رهن واحدی با ۵۰ مترمربع زیربنا در محله دهقان، ۱۰۰ میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است.

رهن کامل واحدی در محله صفا با ۵۸ مترمربع، ۵۰۰ میلیون تومان است؛ در محله پیروزی واحدی با ۶۰ مترمربع با ۲۰۰ میلیون تومان رهن و ۳ میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

در این محله، واحدی دیگر با ۵۸ مترمربع زیربنا، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۳ میلیون تومان اجاره ماهانه عرضه شده است.

در محله نیروی هوایی، برای رهن واحدی با ۵۵ مترمربع مساحت، ۳۵۰ میلیون تومان و ۵ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

 

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید