شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 59211 |
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ |
ارسال به دوستان
پ

قیمت آپارتمان در مناطق جنوبی تهران چند؟+ جدول

بررسی قیمت مسکن در تهران نشان می دهد، روند قیمت آپارتمان در جنوبی‌ترین منطقه پایتخت یعنی منطقه ۲۰ تهران همچون سایر مناطق صعودی است.

اقتصادسنج؛ بررسی قیمت مسکن در تهران نشان می دهد، روند قیمت آپارتمان در جنوبی‌ترین منطقه پایتخت یعنی منطقه ۲۰ تهران همچون سایر مناطق صعودی است.

منطقه ۲۰، جنوبی‌ترین منطقه تهران محسوب و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و ارضای اطراف و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد متصل می‌شود.از جمله محله‌های آن می‌توان به جوانمرد قصاب، دیلمان، منصوریه منگل، شهادت، دولت آباد، بهشتی، غیوری اشاره کرد.

بیشترین ساختمان پرخطر در این منطقه تهران قرار دارد

یک مشاور املاک در منطقه ۲۰ تهران درمورد آخرین وضعیت معاملات ملکی این منطقه به اکوایران می‌گوید: «وضعیت معاملات در سطح متوسطی قرار دارد؛ نه به اندازه آبان ماه ۱۴۰۱ که جنب و جوش در بازار مسکن بالا رفت و نه به اندازه معاملات مسکن در فروردین ۱۴۰۲ است که بازار معاملات بسیار راکد بود.»

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت‌ مسکن گفت: «۸ ماه گذشته در محله دیلمان هر مترمربع یک مسکن نوساز و کلید نخورده به قیمت ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسید اکنون این قیمت به ۷۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.»

بر اساس مشاهدات و بررسی ما از فایل‌های مشاوران املاک، برای خرید واحدی با متراژ ۶۶ مترمربع در محله دولت آباد، با ۵ سال عمربنا، ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بودجه لازم است.

یک خانه ۷۵ متری و ۱۷ سال ساخت در محله شهادت، ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی نوساز با متراژ ۱۱۰ متر مربع در شهر ری ، ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و واحدی ۱۰۲ متری و نوساز دیگر در منصوریه، ۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

قیمت آپارتمان در مناطق جنوبی تهران چند؟+ جدول

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید