جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-10
کد خبر: 41485 |
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۲۵ |
ارسال به دوستان
پ

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس از ۱۰ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان کدام اند؟

در مطلب پیش‌ رو، با بهترین لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۳ ایسوس در بازار ایران از نظر نمایشگر، پردازنده، باتری تا قیمت ۸۰ میلیون تومان آشنا شوید.

اقتصادسنج؛ در مطلب پیش‌ رو، با بهترین لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۳ ایسوس در بازار ایران از نظر نمایشگر، پردازنده، باتری تا قیمت ۸۰ میلیون تومان آشنا شوید.

ایسوس همواره محصولات زیادی را در فهرست بهترین لپ‌تاپ‌های بازار دارد و در بازه‌های قیمت مختلف گزینه‌های مناسبی را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. بهترین لپ تاپ های ایسوس را می‌توان بین سری‌های مختلفی از ZenBook و ROG گرفته تا استودیو بوک و ویووبوک پیدا کرد؛ لپ‌تاپ‌هایی که برای انواع کاربری‌ها ازجمله‌ی روزمره،‌ گیمینگ،‌ مهندسی و طراحی روانه بازار شده‌اند.

ایسوس جزو آن دسته از سازندگانی است که خلاقیت و نوآوری را یکی از عناصر اصلی محصولاتش می‌شمارد و همواره شاهد طراحی محصولات جذاب و هیجان‌انگیزی از سمت تایوانی‌ها بوده‌ایم. حسن‌توجه ایسوس به طراحی محصولاتش باعث شده است تا در اکثر محصولاتش حداقل برتری ظاهری را در مقایسه‌ با رقبایش داشته باشد.

با این‌ همه، ایسوس برای ساخت بهترین لپ‌تاپ‌ها فقط روی ظاهر کار متمرکز نشده و توجهات خود را در قسمت سخت‌افزاری نیز به‌کار برده است. نمایشگر، اسپیکر، ترک‌پد و کیبورد از بخش‌هایی است که در اکثر مواقع می‌توان انتظار بسیاری از ایسوس داشت؛ البته استفاده از به‌روزترین CPUها و GPUها در‌کنار کیفیت ساخت مناسب و طراحی زیبا، کار را برای رقبایی مانند لنوو،‌ HP، دل و ایسر دشوار کرده است.

روی‌هم‌رفته، می‌توان گفت انتخاب بهترین لپ تاپ های ایسوس از میان محصولات پرشمار و متفاوت کار آسانی به‌نظر نمی‌رسد. در این مطلب، قصد داریم تا بهترین لپ‌ تاپ‌ های ایسوس در بازار را در رده‌های قیمت مختلف تا ۸۰ میلیون تومان و با کاربری‌های روزمره و گیمینیگ و مهندسی به شما معرفی کنیم.

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس تا ۱۰ میلیون تومان

E410MA ایسوس

اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس را دارید، بهترین گزینه تا حدود ۱۰ میلیون تومان «E410MA ایسوس» خواهد بود. لپ‌تاپ اقتصادی ایسوس با داشتن ۴ گیگابایت رم DDR4-2400 و ۲۵۶ گیگابایت SSD، نمایشگر ۱۴ اینچی مات TFT با وضوح HD و پردازنده‌ی مرکزی دو‌هسته‌ای اینتل Celeron N4020 حداقل امکانات مورد‌نیاز برای لپ‌تاپی در سال ۲۰۲۳ را ارائه می‌دهد.

از نظر درگاه‌ها نیز، E410MA با داشتن درگاه تایپ C و درگاه USB 3 و HDMI در وضعیت مطلوبی قرار می‌گیرد. همچنین، وزن این دستگاه ۱٫۳ کیلوگرم و بسیار سبک است و طول عمر باتری آن نیز درحدود ۲ تا ۴ ساعت خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم در‌صورت خرید E410MA ایسوس، حتماً در اولین فرصت میزان رم آن‌ را ارتقا دهید.

بهترین لپ‌تاپ ایسوس تا ۱۴ میلیون تومان

VivoBook R427FA ایسوس

در بازه‌ی ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان می‌توان سراغ ویوو‌بوک ایسوس مدل R427FA رفت که به CPU نسل دهم Core i3-10110U اینتل، نمایشگر مات ۱۴ اینچی HD با پنل IPS LCD، چهار گیگابایت رم و یک ترابایت هارد مجهز است. لپ تاپ اقتصادی ایسوس یک درگاه تایپ C و یک درگاه USB 3 را هم دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۱۵ میلیون تومان

VivoBook Go 14 Flip TP1401KA ایسوس

VivoBook Go 14 Flip TP1401KA ایسوس یکی از لپ‌تاپ‌های سبک و جمع‌وجور و کاربردی ایسوس است که امکاناتی نظیر نمایشگر ۱۴ اینچی فول‌اچ‌دی IPS LCD، سی‌پی‌یو اینتل Celeron N4500، چهار گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD را ارائه می‌دهد. گفتنی است وزن این دستگاه فقط ۱٫۴ کیلوگرم است و همان‌طور‌که از نامش نیز مشخص است، نمایشگر آن تا حدود ۱۸۰ درجه می‌توانند باز شود.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۱۷ میلیون تومان

Vivobook X515EA ایسوس

نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS با دقت ۱٬۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی اینتل Core i3-1115G4، چهار گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD از ویژگی‌های لپ‌تاپ ویوو‌بوک ایسوس مدل X515EA است که آن‌ را به گزینه‌ای معقول تا حدود ۱۷ میلیون تومان تبدیل می‌کند.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۱۹ میلیون تومان

VivoBook 15 R1502ZA ایسوس

اگر بتوانید بودجه‌ی خود را به ۱۹ میلیون تومان برسانید، یکی از جدیدترین و بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس در بازار را می‌توان خرید. CPU بهینه نسل دوازدهم اینتل Core i3-1215U، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS LCD با وضوح FHD، چهار گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD از ویژگی‌های لپ‌تاپ VivoBook 15 R1502ZA ایسوس هستند.

باتری ۴۲ وات‌ساعتی و دو درگاه USB3 و یک درگاه USB-C نیز از دیگر امکانات ویوو‌بوک ایسوس به‌حساب می‌آیند.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۲۵ میلیون تومان

ویوو بوک ۱۵ R1502ZA ایسوس

مدل دیگری از VivoBook 15 R1502ZA ایسوس را در‌حدود ۲۵ میلیون تومان می‌توان خرید که از CPU جدید و قدرتمند نسل‌دوازدهمی Core i5-1235U بهره می‌برد. دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ میان‌رده ایسوس با مدل معرفی‌شده در بازه‌ی قبلی یکسان است.

۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD NVMe نیز برای استفاده‌های روزمره عالی خواهد بود؛ البته ازآن‌جاکه این ویوو‌بوک قابلیت ارتقای رم ندارد، هنگام خرید نهایت دقت لازم را به‌خرج دهید و حتماً میزان رم کافی برای اجرای برنامه‌های موردنیازتان را در نظر بگیرید.

VivoBook 16X M1603QA ایسوس

VivoBook 16X M1603QA ایسوس طراحی یکسانی با ویوو‌بوک ۱۵ دارد؛ البته نمایشگر همان‌طورکه از نامش پیداست، به نمایشگر کمی بزرگ‌تر ۱۶ اینچی مجهز شده که از پنل IPS و دقت ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین باتری با کمی افزایش به ۵۰ وات‌ساعت می‌رسد که تأثیر خود را در افزایش حدود ۱۰۰ گرمی وزن دستگاه گذاشته است.

۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD برای ویوو بوکس ۱۶x در نظر گرفته شده و پردازش مرکزی آن نیز برعهده‌ی Ryzen 5 5600H ای‌ام‌دی خواهد بود.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۳۰ میلیون تومان

VivoBook 15 R1502ZA-E ایسوس

مدل دیگری از ویووبوک ۱۵ ایسوس در بازه‌ی ۲۷ تا ۳۰ میلیون تومان قرار دارد که با CPU قدرتمند اینتل Core i7-1255U ارائه می‌شود. این پردازنده که با دو هسته‌ی قدرتمند و هشت هسته‌ی کم‌مصرف، ۱۰ هسته‌ی فیزیکی و ۵۱۲ گیگابایت SSD و ۸ گیگابایت رم در ویووبوک ۱۵ ارائه شده و باقی مشخصات آن مانند مدل معرفی‌شده در بازه‌های قبلی است.

ایسوس VivoBook 16X M1603QA-A

تنها تفاوتی که لپ‌تاپ ۱۶ اینچی ویووبوک ایسوس با مدل معرفی‌شده در بازه‌ی ۲۵ میلیون تومان دارد، بهره‌مندی از CPU بسیار قدرتمند Ryzen 7 5800H است که با استفاده از ۸ هسته‌ی فیزیکی قوی عملکرد بسیار خوبی در این محدوده‌ی قیمتی ارائه می‌دهد.

VivoBook Pro M6500QH ایسوس

اگر در بازه‌ی قیمتی حدوداً ۴۰ میلیون تومان به‌دنبال لپ‌تاپ ایسوس برای بازی و کارهای گرافیکی هستید، VivoBook Pro M6500QH ایسوس را پیشنهاد می‌دهیم که از CPU بهینه Ryzen 5 5600H و GPU انویدیا GeForce GTX 1650 بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های ویووبوک پرو صفحه‌ی‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی IPS LCD با وضوح FHD‌ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، ۸ گیگایات رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD NVMe را می‌توان برشمرد.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۳۵ میلیون تومان

ایسوس TUF Gaming F15 مدل FX506HC

لپ‌تاپ TUF Gaming F15 ایسوس از گرافیک ۶۰ وات RTX 3050 و پردازنده ۴۵ وات Core i5-11400H و ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS LCD آن نیز به وضوح FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده است.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۴۰ میلیون تومان

ایسوس ZenBook 14 UX435EG

اگر کاربر عادی هستید و حمل‌پذیری آسان لپ‌تاپ برایتان اهمیت دارد، لپ‌تاپ ۱۴ اینچی ذن‌بوک ایسوس مدل UX435EG با پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی اینتل Core i5-1135G7، رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه‌ی یک‌ترابایتی NVMe SSD و گرافیک Nvidia MX450 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. لپ‌تاپ ذن‌بوک با وجود نمایشگر ۱۴ اینچ فول‌اچ‌دی IPS و باتری نسبتاً حجیم ۶۳ وات‌ساعت، ۱٫۲۹ کیلوگرم وزن دارد و درگاه Type-C آن از تاندربولت ۴ پشتیبانی می‌کند.

VivoBook Pro 15 OLED M3500QC ایسوس

لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ویووبوک پرو OLED همان‌طور‌که از نامش پیدا است، از نمایشگر OLED بهره می‌برد که وضوح FHD و پوشش صددرصدی طیف رنگی گسترده را نیز به‌همراه دارد. علاوه‌بر نمایشگر بسیار خوب، این لپ‌تاپ میان‌رده ایسوس از پردازنده‌ی Ryzen 7 5800H، چهار گیگابایت گرافیک ۷۵ وات انویدیا GeForce RTX 3050، رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد.

وزن بسیار مناسب ۱٫۶۵ کیلوگرم با باتری ۶۳ وات‌ساعت و وجود انبوهی از انواع درگاه‌ها ارزش خرید VivoBook Pro OLED ایسوس را بیش‌ازپیش افزایش می‌دهد.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۵۰ میلیون تومان

Zenbook 14 UM3402YA ایسوس

Zenbook 14 UM3402YA ایسوس با وزن ۱٫۳۹ کیلوگرم و ضخامت ۱۶٫۹ میلی‌متر و پردازنده‌ی Ryzen 7 5825U مشخصات بسیار نزدیکی به اولترا‌بوک‌ها دارد. اندازه‌ی نمایشگر ذن‌بوک ۱۴ به‌تناسب نامش، ۱۴ اینچی است که از پنل OLED با دقت چشمگیر ۲٬۸۸۰ در ۱٬۸۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد.

۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD به‌همراه باتری ۷۵ وات‌ساعتی که با درنظر‌گرفتن اندازه نمایشگر و مصرف پردازنده، می‌توان آن‌ را حجیم عنوان کرد، از مشخصات دیگر ZenBook 14 ایسوس محسوب می‌شوند. درضمن، ناگفته پیدا است که سری ذن‌بوک ایسوس کیفیت ساخت تحسین‌برانگیزی دارد.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۶۰ میلیون تومان

ایسوس ZenBook 14X مدل UX5401ZA-L7036

اگر ترجیح شما بر استفاده از سیستم‌عامل ویندوز باشد، لپ‌تاپ ZenBook 14X ایسوس می‌تواند انتخابی بسیار هوشمندانه باشد. این لپتاپ به تراشه‌ی بسیار توانمند و جدید Core i7 12700H مجهز شده است که در لپ‌تاپ‌های گیمینگ استفاده می‌شود. بدین‌ترتیب، اکنون مخاطبان لپ‌تاپ‌های باریک و سبک می‌توانند در کاربری‌های حرفه‌ای نیز روی این لپ‌تاپ حساب ویژه‌ای باز کنند. بااین‌حال، این تنها حرف اولترابوک مذکور برای گفتن نیست. نمایشگر لمسی OLED این لپ‌تاپ با وضوح ۲۸۸۰x۱۸۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۵۵۰ نیت در حالت پخش HDR، جذابیت و ارزش خرید آن‌ را چند برابر بیشتر‌ از مدل‌های هم‌قیمت و حتی گران‌تر می‌کند. از سایر مشخصات ذن‌بوک ۱۴X می‌توان به رم ۱۶ گیگابایتی و SSD یک‌ترابایتی و باتری ۶۳ وات‌ساعتی اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۶۵ میلیون تومان

ایسوس TUF Dash F15-FX517ZR

با بودجه‌ی حدود ۶۵ میلیون تومان، بهترین لپ‌تاپ ایسوس برای کاربری‌های مهندسی یا گیمینگ مدل FX517ZR لپ‌تاپ TUF Dash F15 ایسوس است؛ لپ‌تاپ قدرتمندی که از پردازنده‌ی نسل دوازدهم Core i7-12650H، گرافیک Nvidia RTX 3070، رم ۳۲ گیگابایتی، باتری ۷۶ وات‌ساعت و صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتز Full-HD IPS بهره می‌برد.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۷۰ میلیون تومان

ProArt Studiobook 16 OLED H5600QM ایسوس

لپ تاپ ProArt Studiobook ایسوس محصولی متفاوت و مخصوص طراحان و ادیتورها است که علاوه‌بر طراحی کاربردی و خاصش، از پردازنده‌ی Ryzen 9 5900HX، گرافیک انویدیا GeForce RTX 3060، یک ترابایت SSD و ۳۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

مشخصات وسوسه‌انگیز استودیو بوک پرو آرت ایسوس به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه نمایشگر ۱۶ اینچی آن علاوه‌بر داشتن پنل OLED، دقت بسیار چشمگیر ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسلی دارد. باتری این دستگاه هم ۹۰ وات‌ساعتی است.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۸۰ میلیون تومان

ایسوس ZenBook UX8402ZE

لپ‌تاپ ZenBook UX8402ZE ایسوس به‌جز نمایشگر اصلی، از یک نمایشگر ثانویه در بالای کیبورد بهره می‌برد که با هدف بهبود چندوظیفگی (خصوصاً در تدوین ویدئو) طراحی شده است. پردازنده‌ی Core i7-12700H، گرافیک RTX 3050Ti، رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و صفحه‌نمایش ۱۴٫۵ اینچی لمسی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح QHD، این لپتاپ را به گزینه‌ای وسوسه‌انگیز برای طراح‌ها، گرافیست‌ها، تدوینگرها و مهندس‌ها تبدیل می‌کند.

بهترین لپ‌تاپ ایسوس بدون در‌نظر‌گرفتن قیمت

ایسوس ROG Strix Scar 17 مدل G733ZX

قدرتمندترین لپ‌تاپ ایسوس بازار ایران، لپ‌تاپ گیمینگ ROG مدل Strix Scar 17 G733ZX است که با پردازنده‌ی Core i9-12900H، گرافیک RTX 3080 Ti با توان ۱۲۵ وات، ۱۶ گیگابایت ویدئو رم GDDR6، صفحه‌نمایش ۱۷٫۳ اینچی ۲۴۰ هرتزی QHD، باتری ۹۰ وات‌ساعت و ۳۲ گیگابایت داینامیک رم DDR5، مجموعه‌ی بی‌نظیری در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ البته بهتر است سراغ قیمت آن نروید!

به‌نظر شما بهترین لپ‌تاپ ایسوس کدام محصول است؟ آیا جای خالی لپ‌تاپی را در فهرست بالا حس می‌کنید؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز به‌ اشتراک بگذارید.

 

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید