شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
کد خبر: 73997 |
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ |
ارسال به دوستان
پ

چگونه شجره‌نامه خانوادگی خود را پیدا کنیم؟+ آدرس سایت

سازمان ثبت احوال کشور که سامانه هویت یکپارچه ملی ایرانیان را به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات راه اندازی کرده است تا در کنار کاهش هزینه های پنهان، زمینه افزایش سرعت در ارائه خدمات را هم فراهم کند.

اقتصادسنج| سازمان ثبت احوال کشور که سامانه هویت یکپارچه ملی ایرانیان را به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات راه اندازی کرده است تا در کنار کاهش هزینه های پنهان، زمینه افزایش سرعت در ارائه خدمات را هم فراهم کند.

سازمان ثبت احوال کشور که سامانه هویت یکپارچه ملی ایرانیان را به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات راه اندازی کرده است تا در کنار کاهش هزینه های پنهان، زمینه افزایش سرعت در ارائه خدمات را هم فراهم کند و امور متقاضیان با سهولت بیشتری انجام شود حالا امکان مشاهده شجره نامه فرد تا دو نسل را هم فراهم کرده است

حالا یک سالی از افتتاح این سامانه می گذرد و مستمرا امکانات جدیدی هم برای آن تعریف می شود. این سامانه به عنوان پنجره واحد ارائه خدمات سازمان ثبت احوال در نشانی sahim.sabteahval.ir درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور و نیزپنجره واحد خدمات دولت هوشمند در دسترس می باشد.

به گفته افشار خاکباز معاون فناوری اطلاعات سازمان ثبت احوال کشور هم اکنون افراد با ثبت نام در این سامانه می توانند بخشی از شجره نامه خود را شامل آخرین اطلاعات والدین، فرزندان و همسر خود را مشاهده نمایند.

در این درگاه خدماتی از مجموعه خدمات هویتی، با توجه به سطح احرازهویت انجام شده، در دسترس می باشد که شامل پایگاه اطلاعات خانواده، پایگاه اطلاعات خانوار، ثبت نام کارت هوشمند ملی، درخواست تغییر نشانی، انتخاب نام، درخواست صدور گواهی تجرد، اخبار واطلاعیه ها، ثبت شکایات، درخواست تغییر نام/ تغییر نام خانوادگی، رونوشت ازدواج و طلاق ایرانیان خارج از کشور، صدور پروانه ارائه خدمات ثبت احوال، صدور گواهی نامه مدیر فنی دفاتر پیشخوان، پیگیری درخواست ها، مدارک پیدا شده، رونوشت وفات، رونوشت وفات اتباع، هیئت حل اختلاف، قوانین و مقررات و پیگیری است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 6
    1. نویسنده :ناشناس

      درود. از شجره خانوادگی در سامانه ثبت احوال خبری نیست. مگر با فراگیر شدن هوش مصنوعی این امکان در سایت نامبرده رده فعال شود.

    1. نویسنده :ناشناس

      باسلام خدمت ثبت احوال کشور جمهوری اسلامی ایران من درهمدان متولد شده ام و به خواست خدا وند متعال پا به این دنیاگذاشتم و بخاطره پدرم مجبور شدم فامیلی ام هرچی که فامیلی پدرم هست فامیلی منم باشه یعنی متاسفانه درایران اجباریه که فامیلی پدر باید تو شناسنامه پسر فرزندباشه!!! حالا از وقتیکه من به دنیا اومدم الان ۳۴سال میگذره و بخاطره فامیلی ام که تو ایران معنی اش بده هرهفته وهرماه وهرسال دارم بخاطرش کتک میخورم از نیروی انتظامی حالا بماند که اگه فردا منم بچه ام به دنیا بیاد اپنم فامیلی منو میزاره دولت توشناسنامه اش و اون بدبخت هم مثله من که باباشم باید تاوقتسکه تو وطنش ایرانه از دست پلیس کتک بخوره😭😭😭🥺ووقتیکه مراجعه میکنم به ثبت احوال میگم اقای رییس ثبت احوال ریس ثبت احوال من بحاطره فامیلی پدرم که رومن وفرزندم هست سال هاست داریم عزاب میکشیم ولی متاسفانه براشون عادیه😔😐😭

    1. نویسنده :ناشناس

      گوه تو خانواده و نسل،همین ان هارو میشناسیم چی شد که بخوایم بعقیه رو هم بشناسیم

    1. نویسنده :ناشناس

      لطفآ قبل از ارسال خبر،لینک مطلبتونو چک کنید که ضایع نشید

    1. نویسنده :ناشناس

      وقتی سایت بی هویت است چرا میگذارید

    1. نویسنده :ناشناس

      منظورش از مشاهده بخشی از شجره نامه اسم پدر مادر همسر و فرزندانه ، همنوایی که تو شناسنامه هم هست