جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 21207 |
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ |
ارسال به دوستان
پ

نوآوری نظام با جهاد دانشگاهی

دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در اولین روز کاری در این نهاد تاکید کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی باید علمی و کاربردی و در جهت رفع نیازهای مردم و جامعه باشد. 

رییس جهاددانشگاهی در اولین روز کاری در این نهاد تاکید کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی باید علمی و کاربردی و در جهت رفع نیازهای مردم و جامعه باشد.

به گزارش اقتصادسنج، دکتر حسن مسلمی نائینی دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جدید جهاددانشگاهی امروز در اولین روز کاری با حضور در جلسه هیات رئیسه این نهاد که با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و رییس پیشین این نهاد برگزار شد گفت: خوشحالم بعد از ۳۰ سال دوباره در خدمت جهادگران عزیز جهاددانشگاهی هستم.

 

رییس جهاددانشگاهی در ادامه با اشاره به جلسه‌اش با رییس جمهور گفت: در این جلسه رییس جمهور تاکید داشتند که جهاددانشگاهی باید در جهت حل مشکلات کشور و به‌ویژه انجام امور بر زمین‌مانده‌ای که سایر دستگاه‌ها سراغ آن نرفته و یا نمی‌روند برود.

 

وی با بیان اینکه کارها باید در جهاددانشگاهی بر اساس دو ویژگی دانشگاهی و جهادی باشد گفت: امیدوارم با کمک دوستان جهاددانشگاهی بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

 

دکتر مسلمی نائینی با تقدیر از حمایت‌های رهبر انقلاب از جهاددانشگاهی و بیان اینکه ایشان همیشه از جهادگر فقید مرحوم کاظمی آشتیانی نام می‌برند گفت: همان‌گونه که دکتر دهقانی فیروزآبادی نیز اشاره کردند، امیدوارم در حوزه‌های دیگر علوم انسانی، فنی و مهندسی و … بتوانیم دستاوردهای جهاددانشگاهی را معرفی کنیم.

 

وی در ادامه سخنانش با اشاره به سوابق همکاری‌های خود با جهاددانشگاهی گفت: چه درزمانی که ۳۰ سال پیش در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و چه درزمانی که سال‌های گذشته با جهاددانشگاهی واحد تهران در پروژه تولید لوله‌های نفت همکاری داشتم، این نهاد در اموری آستین بالا می‌زند که دیگران سراغ آن نرفته‌اند.

 

رییس جهاددانشگاهی با تاکید مجدد از اینکه امیدوارم بتوانیم سخنان رهبر انقلاب در رابطه با جهاددانشگاهی را به‌عنوان الگو سرلوحه کار قرار دهیم گفت: رئیس‌جمهور محترم نیز تاکید دارند که فعالیت‌های جهاددانشگاهی باید  علمی و کاربردی و در جهت رفع نیازهای مردم و جامعه انجام شود.

 

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که حمایت دکتر دهقانی فیروزآبادی در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از این نهاد ادامه داشته باشد.  به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در این مراسم حکم انتخاب دکتر مسلمی نائینی به‌عنوان رییس جهاددانشگاهی که به امضای رییس جمهور رسیده است، توسط دکتر  دهقانی فیروزآبادی قرائت و به وی اهدا شد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید