جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-10
کد خبر: 55361 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ |
ارسال به دوستان
پ

تثبیت شاخص کل بورس در کانال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی

بورس تهران امروز تقریبا یک روز متعادل را به طور کلی پشت سر گذاشت اما این تعادل در گروه های دلاری به سمت منفی شدن سهام پیش می رفت و در گروه های ریالی و کوچکتر بازار به سمت مثبت شدن و بعضا صف خرید نیز حرکت کرد.

اقتصادسنج؛ بورس تهران امروز تقریبا یک روز متعادل را به طور کلی پشت سر گذاشت اما این تعادل در گروه های دلاری به سمت منفی شدن سهام پیش می رفت و در گروه های ریالی و کوچکتر بازار به سمت مثبت شدن و بعضا صف خرید نیز حرکت کرد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار در حالی که امروز در ابتدای معاملات با رشد ۷۰۰۰ واحدی همراه شده بود در نهایت با کاهش ۳۶۰۰ واحدی همراه شد و به سطح ۲ میلیون و ۵۱۴ هزارواحدی رسید.

نمادهای فملی و فارس بیشترین تاثیر منفی بر روی شاخص و نماد‌های کچاد و خودرو بیشترین تاثیر‌ مثبت را بر روی شاخص کل گذاشتند.

شاخص کل هم وزن اما امروز کاملا چهره متفاوتی از شاخص کل به ثبت رساند و در نهایت با رشد ۱.۲۴ درصدی به سطح ۸۵۵ هزار واحدی رسید.

ارزش معاملات خرد بازار سهام امروز با جهش به نسبت روزهای گذشته به ۲۳۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

از این ۲۳۷۰۰ میلیارد تومان ،۱۵۲۰۰ متعلق به بازار بورس، ۶۵۰۰ میلیارد متعلق به فرابورس و ۱۹۰۰ میلیارد متعلق به صندوق های سهامی بوده است.

حقیقی ها امروز ۱۷۵۵ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند که نشان از ادامه توجهات سرمایه گذاران به بورس به عنوان یک سپر تورمی می باشد.

سرانه خرید اشخاص حقیقی نیز که در ابتدای معاملات از سرانه فروش آن ها عقب تر بود در نهایت از سرانه فروش آن ها پیشی گرفت و در انتهای بازار سرانه خرید ۲۹.۴ میلیون تومانی و سرانه فروش ۲۸.۵ میلیون تومانی از حقیقی‌ها به ثبت رسید.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید