یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 49733 |
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۱۵ |
ارسال به دوستان
پ

بورس این هفته چه وضعیتی خواهد داشت؟/ روند سبز بودن ادامه دارد؟

شاخص کل هفته گذشته روی عدد دو میلیون و ۷۸ هزار واحدی رسید و در پایان این هفته به رقم دو میلیون و ۱۳۷هزار واحدی رسید و توانست در این هفته بازدهی ۲.۸ درصدی را ثبت کرد.

اقتصادسنج| شاخص کل هفته گذشته روی عدد دو میلیون و ۷۸ هزار واحدی رسید و در پایان این هفته به رقم دو میلیون و ۱۳۷هزار واحدی رسید و توانست در این هفته بازدهی ۲.۸ درصدی را ثبت کرد؛ البته این هفته تنها سه روز کاری داشت و با توجه به این موضوع شاخص کل بازدهی مطلوبی داشته است.

از سوی دیگر شاخص هم‌وزن بازار سرمایه نیز با رسیدن به محدوده ۶۵۱ هزار واحدی توانست بازدهی ۳.۲ درصدی را ثبت کند. همچنین شاخص فرابورس در تراز ۲۶ هزار و ۱۹۰ واحدی قرار گرفت و بازدهی ۲.۳ درصدی را کسب کرد.

بورس این هفته چه وضعیتی خواهد داشت؟/ روند سبز بودن ادامه دارد؟

در دومین هفته کاری سال جدید دو روز خروج پول اتفاق افتاد و یک روز هم ورود پول به ثبت رسید. در روز دوشنبه سرمایه‌گذاران حقیقی حدود ۱۱۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

در روز سه‌شنبه مجددا حقیقی‌ها پول از بازار خارج کردند که رقم آن ۳۸۰ میلیارد تومان بود. اما در روز چهارشنبه وضعیت معکوس شد و حقیقی‌ها ۶۲۰ میلیارد تومان پول به بازار تزریق کردند. در مجموع حدود ۱۳۰ میلیارد تومان پول جدید به بازار تزریق شد.

پیش‌بینی بورس هفتگی

طی دو هفته اخیر شاخص کل توانست بازدهی خوبی داشته باشد اما به نظر می‌رسد با توجه به قیمت تمام‌ شده سهام، این هفته تا حدودی نوسانی باشد و شاهد بازدهی مثبت چندانی نباشیم.

اغلب کارشناسان عقیده دارند که در این هفته شاخص با بازدهی مثبت بسته می‌شود اما به طور کلی ممکن است برخی از سهم‌ها منفی شود.

اما به طور کلی در سال جدید بورس می‌تواند تمام عقب‌ماندگی‌های خود را جبران و پرتفوی سهامداران را سودده کند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید