سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-21
کد خبر: 85464 |
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ |
ارسال به دوستان
پ

برای بورس فردا خواندن این ۹ خبر ضروری است

بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

اقتصادسنج| بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

فردا چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- مجوز افزایش سرمایه ۳۶ درصدی غزر از محل سود انباشته صادر شد.

۲- وزیر صمت: فعلاً شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری خودروست

۳- شملی تاسیس شرکت توسعه نهاده کشاورزی پایدار ایرانیان

۴- نماد معاملاتی واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری توسعه اطلس مفید (اطلس ۱) به منظور صدور واحد‌های سرمایه‌گذاری جایزه به صورت تخصیص ۹ واحد به ازای هر واحد سرمایه‌گذاری، در پایان معاملات روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ متوقف خواهدشد.

۵- قرارداد ۱۳۰۰ میلیارد تومانی کشتیرانی جمهوری اسلامی با واگن پارس مپنا

۶- حجم مبنای نماد معاملاتی (چنوپا ۱) از روز چهار‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ به ۱ تغییر می‌یابد. همچنین حجم مبنای نماد معاملاتی (غمارگ ۱) از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.

۷- عرضه اولیه کرومیت در روز چهارشنبه مورخ ۲۴ آبان و به روش ترکیبی است. که ابتدا صندوق‌ها کشف قیمت می‌کنند سپس با توجه به قیمت کشف شده سهامداران خرد سفارش گذاری می‌کنند.

۸- تالار خودرو بورس کالا چهارشنبه هفته آینده (۲۴ آبان ماه) میزبان عرضه ۳۰۰ دستگاه کارا تک کابین و دوکابین متعلق به شرکت بهمن موتور است.

۹- مجوز افزایش سرمایه ۱۷۷ درصدی تکاردان از محل سود انباشته صادر شد.

نبض بورس/

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید