پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 46372 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ |
ارسال به دوستان
پ

چه روزهایی از عید بورس تعطیل است؟

سال ۱۴۰۱ با تمام اتفاقات خوب و بد، با تمام روز‌های مثبت و منفی شاخص کل رو به پایان است. حال برای سهامداران و فعالان بازار بورس تهران سوال مطرح است که بورس در چه روز‌هایی از عید نوروز ۱۴۰۲ تعطیل خواهد بود؟

اقتصادسنج؛ سال ۱۴۰۱ با تمام اتفاقات خوب و بد، با تمام روز‌های مثبت و منفی شاخص کل رو به پایان است. حال برای سهامداران و فعالان بازار بورس تهران سوال مطرح است که بورس در چه روز‌هایی از عید نوروز ۱۴۰۲ تعطیل خواهد بود؟

لازم به ذکر است که: لحظه تحویل سال ساعت ۵۴ دقیقه و ۲۸ ثانیه بامداد روز سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ هجری شمسی، مطابق ۲۸ شعبان ۱۴۴۴ هجری قمری و ۲۱ مارس ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود.

به طور کلی بورس تهران طبق روال تعطیلات رسمی تقویم؛ تعطیل می‌باشد و فعالیت بورس تهران وابسته به فعالیت بانک‌ها می‌باشد.

حال تعطیلات نوروزی بورس تهران در سال ۱۴۰۲ از روز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا روز جمعه مورخ ۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بعد از آن ۵ الی ۹ فروردین ۱۴۰۲ (شنبه تا چهارشنبه) اولین هفته کاری بازار سهام در سال ۱۴۰۲ به حساب خواهد آمد. سپس بورس تهران بعد از یک هفته کاری، مجدد در روز‌های شنبه و یکشنبه مورخ ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه طبق تعطیلات رسمی تقویم تعطیل می‌شود.

بنابراین در تعطیلات ۲ هفته‌ای عید نوروز، روز‌های اول، دوم، سوم، چهارم، دوازدهم و سیزدهم که تعطیلات رسمی هستند، بازار بورس نیز تعطیل می‌باشد. علاوه بر این، روز‌های پنجشنبه و جمعه در اولین هفته در عید نوروز نیز میتوان اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید