شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 117058 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶ |
ارسال به دوستان
پ

در عرضه اولیه شفام به هر کد چند سهم رسید؟

فرابورس در آخرین چهارشنبه اردیبهشت‌ماه میزبان عرضه اولیه سهام شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام با نماد شفام بود که در نهایت هر سهم این نماد با قیمت ۸هزار و ۴۸۷ ریال روی تابلو معاملات آمد. در عرضه اولیه شفام به هر کد چند سهم رسید؟

اقتصادسنج| فرابورس در آخرین چهارشنبه اردیبهشت‌ماه میزبان عرضه اولیه سهام شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام با نماد شفام بود که در نهایت هر سهم این نماد با قیمت ۸هزار و ۴۸۷ ریال روی تابلو معاملات آمد. در عرضه اولیه شفام به هر کد چند سهم رسید؟

۱۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت تولیدی و صنعتی گوهر فام برای عرضه اولیه به روش ترکیبی در نظر گرفته شده بود که از این میزان تعداد ۵۰ میلیون معادل ۵ درصد در مرحله اول به سرمایه‌گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه شد و فرایند کشف قیمت در این مرحله صورت گرفت.

بدین ترتیب در مرحله اول پس از رقابت ۹۴ صندوق سرمایه‌گذاری، هر سهم شرکت تولیدی و صنعتی گوهر فام ۸ هزار و ۴۸۷ ریال قیمت خورد. در مرحله دوم نیز ۱۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد به قیمت ثابت ۸ هزار و ۴۸۷ ریالی به سایر سرمایه‌گذاران عرضه شد. پیش از عرضه اولیه، قیمت هر سهم شفام ۷ هزار و ۷۵۶ ریال ارزش‌گذاری شده بود.

سایر جزئیات عرضه اولیه «شفام»

در عرضه به سرمایه‌گذاران واجد شرایط شامل صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط، حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ۶۲۵ هزار سهم تعیین شده بود.

در مرحله دوم نیز که از ساعت ۱۲:۰۰ آغاز و تا ۱۴:۰۰ به طول انجامید، هر شخص حقیقی و حقوقی امکان ورود سفارش تا سقف ۲۰۰ سهم داشتند.

در نهایت ۷۵۳ هزار و ۸۷۱ کد حقیقی و ۹۵۶ کد حقوقی اقدام به خرید سهام شفام با قیمت کشف‌‎شده کردند.

در عرضه اولیه شفام به هر کد چند سهم رسید؟

در عرضه اولیه شفام ۷۵۴ هزار کد حقیقی شرکت کردند و به هر کد ۱۳۲ سهم اختصاص پیدا کرد. یعنی ۱,۱۲۰,۲۸۴ ریال .

نبض بورس/

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید