جمعه, ۳ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-22
کد خبر: 58881 |
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ |
ارسال به دوستان
پ

برای بورس فردا خواندن این ۱۰ خبر ضروری است

فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر امروز جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

اقتصادسنج؛ فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

۱- حپترو اعلام کرد نرخ جابجایی کالا دربخش حمل ونقل عمومی جاده‌ای، با اعمال افزایش ۳۰ درصدی (۵.۵۰۰ ریال به ازای هر تن کیلومتر) از مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۲ در سامانه مدیریت کنترل بارنامه اعمال خواهد گردید.

۲- دریافت مجوز افزایش ۲۵ درصد در نرخ فروش محصولات خبنیان (بلوک سیلندر نیسان Z۲۴)

۳- روسیه: توافق اتحادیه اوراسیا با ایران نزدیک است.

۴- رئیس جمهور در نشست با همتای اندونزیایی خود گفت: معادل ۲۰ میلیون دلار، روپیه و ریال برای افزایش حجم مبادلات تجاری بین ایران و اندونزی هدف‌گذاری شده است. اسناد متعددی که امروز به امضا خواهد رسید اراده دو طرف را برای افزایش روابط نشان می‌دهد.

۵- شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان از فروش تعداد ۴.۴۰۰.۰۰۰ سهم بانک ملت با نماد وبملت از طریق کارگزاری‌های بورس بصورت نقدی خبر داد.

۶- انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی باتوجه به تاخیر کارگروه تنظیم بازار، سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی در ابلاغ قیمت جدید سه محصول لبنی شیر، ماست و پنیر، خودسرانه مجوز گرانی را برای کارخانه‌ها صادر کرده است. استدلال انجمن برای افزایش قیمت فرآورده‌های لبنی، نرخ جدید شیرخام، مواد پتروشیمی، حقوق و دستمزد، نرخ‌ برابری ارز، حمل و نقل و سایر عوامل موثر در بهای تمام شده اعلام شده است.

۷- شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با نماد شیران در دوره ۵ ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ چهار همت سود محقق کرده و پیش بینی می‌شود که طی دوره ۶ ماهه به اندازه کل سال مالی ۱۴۰۱ سود شناسایی کند که این رکوردی جدید در شیران خواهد بود.

۸- سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از فردا سوم خرداد ماه تا دهم همین ماه برای ثبت پنج درخواست متقاضیان خرید خودرو فعال خواهد شد.

۹- محاسبات بانک مرکزی از شاخص بهای کالا‌ها و خدمات مصرفی، نرخ ‎تورم نقطه‌ای فروردین ماه را ۶۸.۶ درصد نشان می‌دهد.

۱۰- هیأت مدیره شرکت گروه مالی صبا تامین افزایش سرمایه ۲۴ درصدی این شرکت از محل مطالبات و اوردۀ نقدی را مورد تصویب قرار داد.

 

نبض بورس/

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید