یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 70808 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ |
ارسال به دوستان
پ

دهک بندی جدید خانوارها در راه است/ معیار دهک بندی جدید چیست؟

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای به روزرسانی دهک‌بندی‌ خانوارها طی ۲ ـ ۳ ماه آینده خبر داد.

اقتصادسنج | معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای به روزرسانی دهک‌بندی‌ خانوارها طی ۲ ـ ۳ ماه آینده خبر داد.

علیرضا عسگریان، اظهار کرد: درخصوص خط فقر مطلق، خط فقر نسبی و خط فقر شدید روایت‌های مختلفی وجود دارد و این درحالیست که نهادهای مختلفی درحال رصد و پایش خط فقر هستند که باید در این زمینه به وحدت برسیم؛ لذا بایستی گفت‌وگوی مفصلی بین نهادها/ سازمان‌هایی که خود را به طور رسمی یا غیررسمی متولی تعریف خط فقر می‌دانند، انجام شود.

وی افزود: این گفت‌وگو در حال انجام است؛ به گونه‌ای که طی هفته گذشته جلسه‌ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد و در این زمینه وارد صحبت شدیم تا به تفاهم برسیم و مصوبات خوبی هم به دست آمده تا نگاهی واحد درمورد خط فقر شکل گیرد.

معاون رفاه و امور اقتصادب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درمورد آخرین اقدامات این وزارتخانه، در به‌روزرسانی دهک‌بندی‌ خانوارها یادآور شد: آماده به روزرسانی دهک‌بندیها طی دو الی سه ماه آینده هستیم که داده‌‍ها مربوط به سال ۱۴۰۲ هستند اما معیارها و شاخص‌ها، همان معیارهای قبلی خواهند بود و تغییری نخواهند داشت.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 4
    1. نویسنده :ناشناس

      اگرمعیارها همان قبلی هاست پس دیگه جلسه برای چیست حتما خطفقر هم مربوط به همان زمان است

    1. نویسنده :ناشناس

      خداشاهده مددجویان وفقرارابااین خبرهاجگرخون نکنیدمن مددجوی کمیته امدادهستم که به خاطرحادثه دچاراسیب نخاعی شدیدشدم ونه خانه وماشین وحقوق وسرمایه وتراکنشی هم ندارم یعنی صفرصفرم.کارمندهای مسول دهک بندی باچه معادله ای من راجزودهک ۴تا۹قراردادن ولی همسایمون که کارمندهای وزارت تعاون وکاراشناش هستن باخانه ملیاری درتهران وحقوق ۲۰ملیونی هیات علمی دانشگاه وخانه ویلای درشهرستان وداشتن خودرودارن براش ۴۰۰واریزمیکنن ولی من که صفرصفرم ۳۰۰حداقل به گوش مسولان برسانیدشایدچنین کارمندهای راجابه جاکنندتامددجویان کمترسختی بکشن

    1. نویسنده :ناشناس

      همش دروغ، همش دزدی، آخه کسی که سه تا بچه کوچیک زیر پنج سال داره، کارگر و مستأجر هم هست چطوری شده دهک شش

    1. نویسنده :ناشناس

      من نه ماشین دارم و نه خونه.
      مستاجر هستم. یک کارگر معمولی.
      نه زمین دارم و نه پولی در بانک.

      امروز رفتم نگاه کنم ببینم کدوم دهک هستم. توی سایت برام دهک نهم زدند !!!!!!!