چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-15
کد خبر: 39944 |
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲ |
ارسال به دوستان
پ

قیمت روز گوشی‌های آیفون/ یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

تلفن‌های هوشمند یکی از مظاهر پیشرفت تکنولوژی به شما می‌روند و تا حد زیادی بر سبک زندگی ما تاثیر گذاشته‌اند. آگاهی از نوع، ویژگی و قیمت تلفن‌های همراه دانش ما را نسبت به این وسیله پرکابرد بیشتر می‌کند. در مطلب زیر لیست قیمت گوشی های آیفون امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ جمع آوری شده است.

اقتصادسنج؛ تلفن‌های هوشمند یکی از مظاهر پیشرفت تکنولوژی به شما می‌روند و تا حد زیادی بر سبک زندگی ما تاثیر گذاشته‌اند. آگاهی از نوع، ویژگی و قیمت تلفن‌های همراه دانش ما را نسبت به این وسیله پرکابرد بیشتر می‌کند. در مطلب زیر لیست قیمت گوشی‌های آیفون امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ جمع آوری شده است.

نوسان نرخ دلار و ارز یکی از مشکلاتیست که همواره با آن در حال دست‌وپنجه نرم کردن هستیم. به طوری که ممکن است چیزی را که امروز تهیه می‌کنیم فردا به آن قیمت نباشد و متضرر شده یا مثلا سود کرده باشیم. البته با کمی دقت و مطالعه متوجه خواهیم شد که در بازار بی ثبات ارز، خرید ارزان‌تر سود کردن تلقی نمی‌شود تنها گذر موقتی از یک چالش همیشگی‌ست. به همین دلیل دانستن مسائلی مانند قیمت روز گوشی، اخبار اقتصادی روز، آگاهی از قیمت روز دلار و ارز در هنگام خرید کالایی بالاخص کالاهای وارداتی ممکن است بتواند ضرر کمتری به جیب ما وارد کند.

در ادامه، لیست قیمت گوشی‌های آیفون امروز را مشاهده می‌کنید که براساس میانگین قیمت بازار در نسخه‌های مختلف رم و حافظه تعیین شده است.

قیمت روز گوشی‌های آیفون 

قیمت روز گوشی های آیفون/ یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید