یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 106922 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ |
ارسال به دوستان
پ

شرایط فروش اقساطی سمند سورن اعلام شد+ جزئیات

قیمت نقدی خودرو سمند سورن پلاس در لحظه تهیه این گزارش ۶۹۵ میلیون تومان است. در حال حاضر برای خرید سمند سورن پلاس به روش اقساطی لازم است حداقل ۵۰ درصد از کل قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت واریز شود.

 اقتصادسنج| قیمت نقدی خودرو سمند سورن پلاس در لحظه تهیه این گزارش ۶۹۵ میلیون تومان است. در حال حاضر برای خرید سمند سورن پلاس به روش اقساطی لازم است حداقل ۵۰ درصد از کل قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت واریز شود.

در خرید اقساطی افراد امکان دسترسی به خودرو بدون نیاز به پرداخت یکباره مبلغ کل خرید را خواهند داشت. این تسهیلات همچنین قابلیت خرید محصولی  باکیفیت‌تر را به فرد داده و با تقسیم مبلغ خرید به بخش‌های کوچک‌تر، باعث حفظ نقدینگی می‌شود. از این رو بسیاری از طرفداران خرید سمند سورن به دنبال خرید اقساطی آن هستند.

قیمت نقدی خودرو سمند سورن پلاس در لحظه تهیه این گزارش ۶۹۵ میلیون تومان است. در حال حاضر برای خرید سمند سورن پلاس به روش اقساطی لازم است حداقل ۵۰ درصد از کل قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت واریز شود. در ادامه مبلغ باقی مانده به صورت اقساط ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماهه پرداخت می‌شود.

فروش اقساطی سمند سورن

مشخصات فنی سمند سورن پلاس

سورن پلاس که با نام سمند سورن پلاس هم شناخته می‌شود، جزو زیرمجموعه‌ای از خانواده سمند است. این خودرو با موتور ef7 که ۱.۶ لیتر حجم دارد و دارای ۱۶ سوپاپ است، عرضه شده است. در حال حاضر، سمند سورن فقط با موتور EF7 تنفس طبیعی در بازار موجود است. قدرت این موتور تا ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور آن تا ۱۵۹ نیوتن متر می‌رسد.

این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف بنزینی معادل ۷.۴ لیتر دارد و حداکثر سرعت آن در جاده تا ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین، استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۴ است.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید