پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 108977 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ |
ارسال به دوستان
پ

بانک دی وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود می دهد+ شرایط

افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت تسهیلات تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل به میزان ۱۰ میلیون تومان داخل حساب خود نگهداری کرده باشند.

اقتصادسنج| افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت تسهیلات تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل به میزان ۱۰ میلیون تومان داخل حساب خود نگهداری کرده باشند.

بانک دی از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که توانسته با ارائه انواع تسهیلات نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه «باران» نام دارد که قرض الحسنه است.

سقف این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده و هیچ گونه سودی ندارد. اما بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود برای این تسهیلات کارمزد چهار درصدی در نظر گرفته است. اشخاصی که این وام را دریافت کرده‌اند حداقل طی شش ماه امکان بازپرداخت را دارند، البته در صورت تشخیص بانک می‌توانند اقساط را در مدت ۶۰ ماه تسویه کنند. افراد به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی معتبر بانک را ارائه دهند.

با در نظر گرفتن تمام موارد مذکور، افراد باید هر ماه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان هزینه کنند. کل سود تسهیلات به ۳۶ میلیون تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

هدف از تشکیل بانک دی چیست و برخی از خدمات آن کدامند؟

بانک دی به منظور فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی، تشکیل و اداره می‌شود. این مجموعه به منظور تحقق این هدف انواع خدمات بانکی اعم از تسهیلات ارزی و ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و ریالی و بانکداری مدرن را ارائه می‌دهد.

 

 

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید