یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 88727 |
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ |
ارسال به دوستان
پ

با این روش ها بدانید کدام دهک هستید و یارانه شما چقدر است

استعلام دهک خانوار با کد ملی، یکی از موارد مورد نیاز افراد بوده که برای اطلاع از دهک خود می‌توانند از دو روش سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها که به سامانه دهک بندی یارانه نیز شناخته می شود به نشانی اینترنتی my.gov.ir و یا استفاده از تلفن گویا ،استعلام دهک خانوار با کد ملی را بگیرند.

اقتصادسنج| برای استعلام دهک خانوار با کد ملی از طریق سامانه my.gov.ir باید مراحلی را طی نمایید که ما به صورت گام به گام این مراحل را برای شما شرح خواهیم داد.

برای استعلام دهک خانوار با کد ملی مراحل زیر را طی نمایید:

زمان مورد نیاز: ۵ دقیقه

ورود به سامانه حمایت

ابتدا وارد سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir شوید. سپس مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ورود/ثبت نام کلیک نمایید

ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

در پنجره باز شده روی ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند کلیک کنید تا به آدرس https://sso.my.gov.ir/login منتقل شوید.

وارد کردن شماره همراه

در این صفحه (تب ورود با رمز یکبار مصرف فعال باشد) شماره همراه سرپرست خانوار و تصویر امنیتی را تکمیل نمایید و روی ارسال رمز یکبار مصرف بزنید تا کد تایید به شماره موبایل ارسال شود.

وارد کردن رمز یکبار مصرف

رمز یکبار مصرف ۵ رقمی ارسال شده به شماره موبایل سرپرست خانوار را در فیلد مربوطه وارد نمایید تا به داشبورد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد شوید. در صورتی که پیامک دریافت نکردید بعد از مدت زمان نشان داده شده مجددا درخواست بدهید.

ورود به داشبورد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

در صفحه باز شده روی مشاهده وضعیت مشمولیت یارانه و ثبت درخواست مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

مشاهده دهک بندی خانوار

با کلیک بر روی مشاهده وضعیت مشمولیت یارانه و ثبت درخواست پنجره ای مطابق تصویر زیر برای شما باز می شود که شامل دهک بندی شماست.

بازگشت به سایت حمایت جهت مشاهده آمار خانوار و درخواست بازبینی

در مرحله قبل روی لینک hemayat.mcls.gov.ir کلیک کنید تا به سایت حمایت منتقل شوید. حال می توانید آمار درآمدی و گردش مالی و … خود را مشاهده نمایید. در صورت اعتراض به دهک بندی خود روی درخواست بازبینی کلیک کنید.

نحوه استعلام دهک خانوار با شماره گویا

یکی دیگر از راه های استعلام دهک خانوار، استفاده از شماره تلفن گویا می باشد که برای استعلام باید ابتدا با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس گرفته و سپس کد ملی سرپرست خانوار را به همراه شماره تلفن سرپرست خانوار را وارد نمایید. تا از دهک بندی خانوار خود مطلع شوید. فراموش نکنید استعلام دهک خانوار با کد ملی از طریق شماره گویا باید حتما شماره همراهی را وارد نمایید که به نام شخص سرپرست خانوار می باشد.

شماره استعلام دهک بندی یارانه با کد دستوری

تمامی اشخاص می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوار، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* (ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه به‌نام خود شماره‌گیری کنند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید