شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 107147 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۱۴ |
ارسال به دوستان
پ

چه کسانی می توانند وام ۳ میلیارد تومانی بانک کارآفرین را دریافت کنند؟

افرادی که کارتخوان بانک کارآفرین را دارند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، امکان استفاده از وام «دستگاه کارتخوان» این مجموعه را دارند.

اقتصادسنج| افرادی که کارتخوان بانک کارآفرین را دارند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، امکان استفاده از وام «دستگاه کارتخوان» این مجموعه را دارند. سقف این تسهیلات ۳ میلیارد تومان بوده و سود آن متناسب با دوره بازپرداخت، مدت ماندگاری و ضریب برابری آن متفاوت است.

افرادی که دارای دستگاه کارتخوان بانک کارآفرین بوده و به دریافت وام ۳ میلیارد تومانی این مجموعه تمایل دارند باید، جواز کسب و پروانه فعالیت داشته باشند. سود این وام متناسب با شرایط متقاضیان متفاوت بوده اما از ۱۸ درصد کمتر و از ۲۳ درصد بیشتر نخواهد بود.

افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه تراکنش داشته باشند تا بتوانند برای آن درخواست دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز با توجه به نرخ سود و شرایط متقاضیان متفاوت بوده، اما در کل از ۱۲ ماه کمتر و از ۳۶ ماه بیشتر نیست.

در صورت پرداخت سقف تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ ماه، میزان اقساط ۱۰۸ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۱۸۷ تومان است. کل سود تسهیلات به ۹۰۴ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۷۱۸ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳ میلیارد و ۹۰۴ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۷۲۰ تومان خواهد بود.

اطلاعاتی درباره درباره بانک کارآفرین و دستاوردهایش

بانک کارآفرین از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که از ابتدای فعالیت خود تاکنون توانسته خدماتی در زمینه بانکداری الکترونیکی، تسهیلات، خدمات سپرده و بین الملل به مشتریان خود ارائه بدهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته استاندارد آموزشی بین المللی ایزو ۲۹۹۹۳، عالی‌ترین نشان شفافیت مالی با عنوان تندیس زرین از سیزدهمین دوره جایزه مالی مدیریت مالی ایران ۱۴۰۱ و … را به دست آورد.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید