جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 20098 |
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ |
ارسال به دوستان
پ

هتل فوق لاکچری تیم ملی در قطر+عکس

هتل الریان قطر یه عنوان هتلی لاکچری برای اقامت اعضای تیم ملی فوتبال انتخاب شده است که هواداران نیز می توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

هتل الریان قطر به عنوان هتل لاکچری برای اقامت اعضای تیم ملی فوتبال انتخاب شده است که هواداران نیز می توانند این هتل زیبا و لاکچری را برای اقامت خود انتخاب کنند.

به گزارش اقتصادسنج از توریسم اینترنشنال، هتل «الریان» قطر که در مرکز شهر دوحه قرار داد به عنوان محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شده است؛ هتلی که با بیش از ۲۰۰ اتاق، علاوه‌ بر میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران، می‌تواند پذیرای گردشگران فوتبالی باشد که برای تماشای مسابقات تیم‌های کشورشان از مقاصد گوناگون به قطر سفر می‌کنند.

هتل قطر

هتل الریان قطر در سال ۲۰۱۶ ساخته شده و تنها یک سال بعد از ساخت، بازسازی شد. این هتل از مجموعه هتل‌های گروه «هیلتون» محسوب می‌شود که در فاصله ۲۲ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی «حمد» دوحه قرار داد و به‌ واسطه واقع شدن در مرکز شهر، مکانی ایده‌آل برای مسافران جام جهانی به شمار می‌آید.

هرچند در داخل کشور، انتقادهایی به محل انتخاب کمپ اقامتی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل اشرافی که از برج‌های اطراف به زمین تمرین این تیم وجود دارد، وارد شده است.

هتل فوق لاکچری تیم ملی

هزینه هر شب اقامت در این هتل مجلل و لوکس، در حال حاضر و پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی از حدود ۲۶۰ دلار (حدود ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) آغاز می‌شود؛ اما با نزدیک شدن به تاریخ آغاز جام جهانی فوتبال (۲۰ نوامبر-۲۹ آبان)، هزینه یک شب اقامت در این هتل روند صعودی می‌گیرد و تا یک روز پیش از آغاز جام جهانی حداکثر به ۴۳۰ دلار (حدود ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان) برای هر شب می‌رسد، درحالی‌که با شروع جام جهانی قطر، هزینه هر شب اقامت در این هتل به ۱۰۶۶ دلار (حدود ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) نیز می‌رسد.

هتل لاکچری قطر

هتل فوق لاکچری تیم ملی

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید