شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 117020 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ |
ارسال به دوستان
پ

بازگشت فصل میم کوین‌ها موجب صعود سولانا به سطوح بالاتر می شود؟

پیش بینی قیمت سولانا (SOL) شاهد افزایش قابل توجهی بوده است و دوباره به سطح ۱۵۰ دلار رسیده است.

اقتصادسنج| پیش بینی قیمت سولانا پس از آنکه طی روزهای قبلی به کمتر از ۱۴۰ دلار کاهش یافته بود، با افزایش چشمگیر حجم معاملات همراه بوده است و فعالیت‌های معاملاتی در صرافی‌های اصلی به بیش از ۲.۵ میلیارد دلار رسیده است. این ارقام بالاترین حجم معاملات از تاریخ سه‌ شنبه گذشته تاکنون بوده است.

با وجود این افزایش چشمگیر، قیمت سولانا همچنان در محدوده ۱۲۰ تا ۱۶۰ دلار طی ماه گذشته باقی مانده است. انتظار می‌رود انتشار داده‌های اقتصادی آمریکا، از جمله شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) و ارقام فروش، بتواند تاثیر قابل توجهی بر بازار بگذارد.

در این میان، توجه‌ها به سوی میم کوین‌ها و توکن‌های آنها جلب شده است. بازگشت ناگهانی میم کوین Roaring Kitty، با کاهش قابل توجه هزینه‌های گس در بلاک‌چین‌های اصلی مانند اتریوم همزمان شده است.

1715635918-screenshot-2024-05-13-163135

پتانسیل سولانا برای رهبری فصل میم کوین‌ها

سولانا به عنوان یک پیشرو در بلاک‌چین میم کوین‌ها طی سال ۲۰۲۴ شناخته شده است. اگر بازگشت Roaring Kitty  باعث شروع فصل جدیدی از میم کوین‌ها شود، قیمت سولانا می‌تواند از این روند صعودی به طرز چشمگیری بهره‌مند شود.

سطح قیمتی کلیدی که باید به آن توجه کرد، مقاومت ۱۶۰ دلار است. اگر سولانا بتواند از این سطح عبور کند، می‌تواند به سرعت تا قیمت ۲۰۰ دلار صعود کند. در سمت مخالف، اگر عدم اطمینان گسترده بازار منجر به سیگنال فروش بیشتر شود، سولانا ممکن است به زیر سطح حمایت ۱۲۰ دلار سقوط کند. شکست به زیر سطح ۱۲۰ دلار می‌تواند قیمت سولانا را تا سطح ۱۰۰ دلار یا کمتر از آن پایین بیاورد.

1715635955-screenshot-2024-05-13-163147

نهنگ‌ها و دینامیک بازار

در صورت وقوع یک روند فروش گسترده در بازار، دارندگان کوتاه‌مدت، ممکن است به فروش پانیکی روی بیاورند. این امر می‌تواند فرصت‌هایی برای خریداران قدیمی‌تر و نهنگ‌ها ایجاد کند تا سولانای بیشتری را با قیمت‌های پایین‌تر خریداری کنند. در حالی که چنین روندی در حال حاضر مشهود نیست، افت قیمت سولانا به زیر ۱۰۰ دلار می‌تواند باعث جذب حجم خرید قابل توجهی از سوی نهنگ‌ها شود.

میم کوین جدیدی به نام اسلوتانا (SLOTH) روی بلاک‌چین سولانا از زمان راه‌اندازی خود در اول مه، افزایش چشمگیری داشته است. این کوین از زمان عرضه خود ۵۵۰ درصد افزایش یافته و به سرمایه بازار نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است. اسلوتانا هدف دارد از اسلرف  (SLERF)، که زمانی سرمایه‌ای نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار داشت اما اکنون به ۱۴۵ میلیون دلار کاهش یافته است، پیشی بگیرد.

با افزایش علاقه به میم کوین‌ها، اسلوتانا می‌تواند به یک کوین میلیارد دلاری تبدیل شود و خود را به عنوان یک رقیب قوی در بازار معرفی کند.

در مجموع، حرکت فعلی قیمت سولانا و افزایش حجم معاملات نشان‌دهنده محیط پویای بازار است. بازگشت احتمالی فصل میم کوین‌ها می‌تواند سولانا را به سطوح بالاتری برساند.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

تجارت نیوز/

 

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید