جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-10
کد خبر: 111205 |
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ |
ارسال به دوستان
پ

هرآنچه باید در مورد ارز دیجیتال ون بدانید+ پیش بینی قیمت Wen

در ماه‌های اخیر، بلاکچین سولانا میزبان میم کوین‌های محبوب بسیاری بوده که یکی از آنها، ارز دیجیتال ون (WEN) است. میم کوین ون قصد دارد قابلیت‌های شبکه بلاکچین سولانا را به نمایش بگذارد و به رشد و پذیرش روزافزون آن کمک کند. 

اقتصادسنج| در ماه‌های اخیر، بلاکچین سولانا میزبان میم کوین‌های محبوب بسیاری بوده که یکی از آنها، ارز دیجیتال ون (WEN) است. میم کوین ون قصد دارد قابلیت‌های شبکه بلاکچین سولانا را به نمایش بگذارد و به رشد و پذیرش روزافزون آن کمک کند. یکی از ویژگی‌های کلیدی ارز دیجیتال ون، مالکیت تقسیم‌شده توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. این رویکرد نوآورانه به دارندگان توکن WEN این امکان را می‌دهد که نه‌تنها در بازار سوداگرانه میم کوین‌ها فعالیت داشته باشند، بلکه در یک دارایی دیجیتال نیز سهمی به دست آورند. اما میم کوین ون دقیقاً چیست و چگونه کار می‌کند؟ چه چیزی ارز دیجیتال WEN را متمایز می‌کند؟ آیا میم کوین ون می‌تواند همچنان به رشد خود ادامه دهد؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بیشتر با این پروژه آشنا ‌شویم و آینده ارز دیجیتال ون و پیش بینی قیمت ون تا سال ۲۰۳۰ را بررسی ‌کنیم.

ارز دیجیتال ون چیست؟

برای بررسی آینده ارز دیجیتال ون ابتدا کمی با آن آشنا می‌شویم. ون یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم (میم کوین) بر بستر شبکه سولانا است که بر اساس یک شعر در قالب توکن NFT، تحت عنوان «نامه‌ای عاشقانه به برادران ون- A Love Letter to Wen Bros»، نوشته‌شده توسط Weremeow، یکی از بنیانگذاران صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر (Jupiter)، ساخته شده است.

خرید WEN

میم کوین WEN نمایانگر یک مفهوم جدید در دنیای کوین‌های جامعه‌محور و توکن‌های غیرقابل تعویض تقسیم‌شده (Fractional NFTs) است که با ترکیب فناوری‌های نوآورانه، راه را برای اقتصاد دیجیتال فراگیرتر و عادلانه‌تر هموار می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پروژه ون، معرفی استاندارد جدید ون (Wen New Standard) یا به اختصار WNS است که به عنوان چهارچوبی جدید برای دارایی‌های توکنیزه‌شده در شبکه سولانا طراحی شده است.

بنابراین، چه به عنوان یک تولیدکننده محتوا، به دنبال کسب درآمد از کارتان هستید، چه یک کلکسیونر که به دنبال دارایی‌های منحصربه‌فرد می‌گردید، پروژه ارز دیجیتال ون پلتفرمی را ارائه می‌دهد که همه می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند و پیشرفت کنند.

ارز دیجیتال ون چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که گفته شد، میم کوین WEN بر بستر بلاکچین سولانا ساخته شده و از توان عملیاتی بالا و کارمزد پایین تراکنش‌های آن بهره می‌برد. به عبارتی، ون با استفاده از زیرساخت قوی سولانا، تجربه کاربری را برای جامعه خود بهبود می‌بخشد.

در مرکز پروژه‌ ارز دیجیتال ون، مفهوم NFTهای تقسیم‌شده قرار دارد. این مفهوم به معنای شکستن و تقسیم یک اثر هنری به قطعات کوچک‌تر است که هر کدام از آنها، سهمی از کل را نشان می‌دهند. پروژه ون همین کار را با شعر Weremeow انجام داده است. به این صورت که دارندگان توکن‌های WEN به جای داشتن یک NFT کامل، بخش‌هایی از توکن NFT مذکور را در اختیار دارند. این مدل مالکیت، دسترسی به دارایی‌های دیجیتال ارزشمند را دموکراتیک کرده و به هر کسی اجازه می‌دهد تا در مالکیت آثار فرهنگی و هنری مشارکت داشته باشد.

از طرفی، ارز دیجیتال ون اولین توکنی است که بر اساس استاندارد جدید ون یا WNS، یک چهارچوب انقلابی برای دارایی‌های توکنیزه‌شده در شبکه سولانا، ساخته شده است. استاندارد WNS که بر اساس برنامه توسعه توکن (Token Extensions) سولانا ساخته شده، چندین مزیت کلیدی دارد؛ از جمله:

کارمزد پایین‌تر: ساخت یک NFT مبتنی بر استاندارد WNS، کارمزد کمتری نسبت به ساخت NFT در سایر پلتفرم‌ها دارد که آن را برای سازندگان و کلکسیونرها مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

مقیاس‌پذیری: استاندارد WNS با در نظر گرفتن مقیاس‌پذیری و تطبیق‌پذیری طراحی شده و به توسعه‌دهندگان، پایه و اساس محکمی برای ساخت پروژه‌هایشان می‌دهد.

وابستگی محدود به قراردادهای شخص ثالث: برخلاف پلتفرم‌های سنتی، استاندارد WNS وابستگی به قراردادهای شخص ثالث را به حداقل می‌رساند و با کاهش خطر آسیب‌پذیری‌های مرتبط، محیط امنی را برای کاربران ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خلاقانه پروژه ون، اجرای طرح «توزیع حق امتیاز» است. به این صورت که سازندگان NFTهای مبتنی بر استاندارد WNS بر اساس فروش دارایی‌های خود حق امتیاز دریافت می‌کنند. این حق‌الامتیازها در ابرداده‌های NFT ذخیره می‌شوند و هر زمان که اثر فروخته یا منتقل شود، به ‌طور خودکار بین سازندگان توزیع می‌گردند. این امر تضمین می‌کند که سازندگان به‌ طور عادلانه مزد مشارکت‌هایشان را دریافت می‌کنند و مشوق مشارکت مداوم آنها در اکوسیستم است.

پروژه ارز دیجیتال ون همچنین به تمرکززدایی و حاکمیت جامعه‌محور خود معروف است. به این ترتیب، مشارکت‌کنندگان در اکوسیستم می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی این پلتفرم شرکت کنند.

توکنومیک ارز دیجیتال ون

عرضه کل ارز دیجیتال ون برابر با ۱ تریلیون توکن WEN در نظر گرفته شده که نقدینگی و دسترسی کافی را برای سرمایه‌گذاران و کاربران ارائه می‌دهد. توزیع توکن‌های WEN بسیار ساده و شفاف است: ۷۰ درصد از توکن‌ها برای ایردراپ، ۲۰ درصد از آنها با هدف تسهیل فعالیت‌های معاملاتی و نقدینگی بازار به یک استخر نقدینگی و ۱۰ درصد باقی‌مانده نیز به خزانه‌داری WEN، به منظور توسعه بیشتر و فعالیت‌های اجتماعی، اختصاص داده شده است.

به منظور حفظ کمیابی و کمک به افزایش ارزش ون، تیم توسعه‌دهنده توکن‌های ادعانشده (unclaimed) WEN در طول ایردراپ را سوزاند. در کل، هدف اصلی از طراحی توکنومیک ارز دیجیتال WEN، تضمین یک اکوسیستم منصفانه و پایدار و در عین حال، ارائه ارزش به جامعه آن است.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال ون

برای آنکه بتوانیم آینده ارز دیجیتال ون را پیش‌بینی کنیم، باید ابتدا پیشینه قیمت آن را مرور کنیم. بر اساس داده‌های پلتفرم کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال ون در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ و با قیمت ۰٫۰۰۰۰۵۹ دلار وارد بازار آزاد شد. در همان روزهای ابتدایی، میم کوین ون مورد استقبال کاربران قرار گرفت، به طوری که قیمت آن تا پایان ماه ژانویه، به ۰٫۰۰۰۱۷ دلار رسید. اگرچه پس از آن، قیمت ون یک روند نزولی و سپس، خنثی را در پیش گرفت، ولی از اواسط ماه فوریه ۲۰۲۴، روند قیمت ون دوباره صعودی شد و با وجود در پیش گرفتن یک روند پرنوسان، این میم کوین توانست رشد چشمگیری را تجربه کند.

نمودار قیمت  ارز دیجیتال ون

نمودار قیمت ارز دیجیتال ون از ابتدا تاکنون

بر اساس داده‌های بازار، پایین‌ترین قیمت تاریخی ون در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۷۸ دلار و بالاترین قیمت تاریخی این میم کوین نیز در ۲۶ مارس ۲۰۲۴ در ۰٫۰۰۰۴۲ دلار به ثبت رسیده است.

پیش بینی قیمت آینده ارز دیجیتال ون در سال ۲۰۲۴

تحلیلگران پلتفرم digitalcoinprice.com پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت میم کوین ون تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۰٫۰۰۰۷۸ دلار برسد. در حالی که تحلیلگران پلتفرم coincu.com دیدگاه خوش‌بینانه‌تری دارند و افزایش متوسط قیمت ون تا ۰٫۰۰۵۴ دلار را پیش‌بینی می‌کنند، تحلیلگران پلتفرم swapspace.co معتقدند که قیمت ون تا پایان سال ۲۰۲۴ ممکن است تا ۰٫۰۰۰۱۳ دلار کاهش یابد.

پیش بینی قیمت Wen در سال ۲۰۲۵

بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران digitalcoinprice.com، متوسط قیمت ارز دیجیتال ون تا پایان سال ۲۰۲۵ می‌تواند تا ۰٫۰۰۰۸۹ دلار افزایش یابد. در همین حال، تحلیلگران coincu.com می‌گویند که متوسط قیمت ون در آن سال به ۰٫۰۰۹۳ دلار خواهد رسید. تحلیلگران swapspace.co نیز متوسط قیمت ون برای سال ۲۰۲۵ را حدود ۰٫۰۰۰۱۷ دلار پیش‌بینی کرده‌اند.

آینده توکن WEN در سال ۲۰۲۶

به عقیده تحلیلگران digitalcoinprice.com، متوسط قیمت میم کوین ون در سال ۲۰۲۶ تا حدود ۰٫۰۰۱۲ دلار خواهد رسید. تحلیلگران coincu.com هم متوسط قیمت ون را در آن سال، حدود ۰٫۰۱۰ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. در همین راستا، تحلیلگران swapspace.co هم پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت ون در سال ۲۰۲۶ تا ۰٫۰۰۰۴۲ دلار افزایش خواهد یافت.

پیش بینی قیمت ون در سال ۲۰۲۷

در حالی که تحلیلگران پلتفرم digitalcoinprice.com افزایش متوسط قیمت ون تا محدوده ۰٫۰۰۱۵ دلار را برای سال ۲۰۲۷ پیش‌بینی می‌کنند، تحلیلگران دو پلتفرم coincu.com و swapspace.co معتقدند که روند قیمت ون در آن سال نزولی خواهد بود و متوسط قیمت این میم کوین به ترتیب تا حدود ۰٫۰۰۶۱ و ۰٫۰۰۰۲۸ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

آینده ارز دیجیتال Wen در سال ۲۰۲۸

بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران پلتفرم digitalcoinprice.com، متوسط قیمت ارز دیجیتال ون در سال ۲۰۲۸ در محدوده ۰٫۰۰۱۵ دلار ثابت خواهد ماند. در همین حال، تحلیلگران پلتفرم coincu.com، افزایش متوسط قیمت ون تا محدوده ۰٫۰۰۷۹ دلار را پیش‌بینی می‌کنند.

پیش بینی قیمت توکن WEN در سال ۲۰۲۹

درباره آینده ارز دیجیتال ون (Wen) تحلیلگران پلتفرم digitalcoinprice.com می‌گویند که متوسط قیمت ارز دیجیتال ون در سال ۲۰۲۹ به ۰٫۰۰۱۹ دلار خواهد رسید. از طرفی، تحلیلگران پلتفرم coincu.com پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت توکن WEN در آن سال حدود ۰٫۰۱۶ دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت آینده رمزارز ون در سال ۲۰۳۰

به عقیده تحلیلگران سه پلتفرم digitalcoinprice.com، coincu.com و swapspace.co، متوسط قیمت ارز دیجیتال ون تا سال ۲۰۳۰ به ترتیب به ۰٫۰۰۲۶، ۰٫۰۲۴ و ۰٫۰۰۰۰۹۳ دلار خواهد رسید.

خلاصه مطلب

در این مقاله، به بررسی آینده ارز دیجیتال ون و پیش بینی قیمت WEN تا سال ۲۰۳۰ پرداختیم. با ادامه رشد صنعت کریپتو و افزایش روزافزون محبوبیت آن، میم کوین‌ها هم جایگاه خود را در این بازار تثبیت کرده‌اند و طنز خاصی را برای این اکوسیستم به ارمغان آورده‌اند. یکی از تازه‌واردانی که توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده، توکن ون است؛ پروژه‌ای که فرهنگ میم را با نوآوری‌های بلاکچین سولانا ترکیب می‌کند. در واقع، توکن ون نشان می‌دهد که میم کوین‌ها می‌توانند فراتر از یک شوخی اینترنتی باشند و به عنوان ابزاری برای افزایش مشارکت و نوآوری در اکوسیستم کریپتو عمل کنند. در این میان، بیشتر پیش‌بینی‌های قیمت برای ون هم تا حد زیادی مثبت هستند.

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که اکثر میم کوین‌ها با کاربرد محدود ایجاد می‌شوند و عمر کوتاه‌تری نسبت به ارزهای دیجیتال بزرگ دارند. از این رو، هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها، به ویژه میم کوین‌ها، سرمایه‌گذاری نکنید.

 

رمز ارز نیوز/

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید