جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
کد خبر: 67632 |
تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ |
ارسال به دوستان
پ

سطح ۳۰ هزار دلاری بیت کوین از دست می رود؟+ پیش بینی قیمت

قیمت بیت کوین با کاهش به سطح حمایت ۳۰ هزار دلار مواجه شده است. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در حدود ۳۰ هزار و ۳۳۰ دلار معامله می‌شود.

اقتصادسنج| قیمت بیت کوین با کاهش به سطح حمایت ۳۰ هزار دلار مواجه شده است. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در حدود ۳۰ هزار و ۳۳۰ دلار معامله می‌شود.

اخبار اخیر پیرامون بازار ارزهای دیجیتال شامل ادعای یک کاربر کوین بیس مبنی بر بسته شدن حساب وی توسط بانک آمریکا به دلیل تراکنش‌های بیت کوین است که توجه بسیاری را به چالش‌هایی که بانک‌ها در تطبیق دارایی‌های دیجیتال با آن مواجه هستند، جلب می‌کند.

از آن‌جایی که بیت کوین در سطح ۳۰ هزار دلار حمایت می‌شود، سرمایه‌گذاران اکنون در مورد ایستگاه بعدی قیمت بیت کوین دچار چالش هستند.

بانک آمریکا در مرکز توجه فعالان بازار

پس از اینکه یکی از مشتریان کوین بیس نگرانی خود را در مورد بسته شدن حساب خود توسط بانک آمریکا به دلیل تراکنش‌های بیت کوینی ابراز کرد، این بانک با انتقادات بسیاری مواجه شد.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، به سرعت به این موضوع پرداخت و این سوال را مطرح کرد که آیا سایر کاربران نیز با مشکلات مشابهی با بانک آمریکا مواجه شده‌اند یا خیر.

مونیب علی، یکی از بنیانگذاران Stacks (یک پلتفرم قرارداد هوشمند بیت کوین)، روز چهارشنبه در توییتر خود اعلام کرد که بانک آمریکا به طور ناگهانی حساب بانکی او را که به مدت ۱۵ سال از آن استفاده می‌کرد، بدون ارائه هیچ توضیحی بسته است.

این اتفاق با واکنش‌های منفی علیه این بانک مواجه شد. مونیب علی گمان می‌کند که استفاده از حساب بانکی برای خرید بیت کوین از طریق کوین بیس منجر به بسته شدن آن شده است.

او در توییتی نوشت: «این اقدام بانک، جنگ علیه بیت کوین و کریپتو است.»

در پاسخ به پرسش آرمسترانگ، چندین نفر تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند، اگرچه برخی نیز ادعا کردند که با هیچ مشکلی مواجه نشده‌اند، تعداد قابل توجهی از کاربران فاش کردند که بانک‌ها حساب‌هایشان را به دلیل تراکنش‌های بیت کوینی بسته یا محدود کرده‌اند.

بیت کویین

پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین پس از شکست در غلبه بر سطح مقاومت مهم ۳۱ هزار و ۷۹۳ دلار با عقب نشینی قابل توجهی روبرو شد. در حال حاضر، بیت کوین نزدیک به سطح ۳۰ هزار و ۳۰۰ دلار معامله می‌شود و حمایتی در حدود ۳۰ هزار دلار پیدا کرده است که توسط یک خط روند صعودی تقویت می‌شود. بسته شدن کندل‌های قیمت در بالای این خط روند نشان دهنده تداوم احساسات صعودی است.

با این حال، مقاومت بالقوه قیمت در حدود ۳۰ هزار و ۴۱۱ دلار همچنان پابرجاست و حرکت صعودی قیمت بیت کوین را به چالش می‌کشد. در صورت نقض سطح ۳۰ هزار دلار، حمایت بعدی برای قیمت بیت کوین حدود ۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار خواهد بود.

شاخص قدرت نسبی (RSI)، اندیکاتور (MACD) و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، همگی احساسات نزولی را نشان می‌دهند و به عنوان مقاومت قابل توجهی نزدیک به ۳۰ هزار و ۷۵۰ دلار عمل می‌کنند.

شکست کامل قیمت به زیر ۳۰ هزار دلار ممکن است بیت کوین را به سمت هدف بعدی آن در ۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار سوق دهد و روند نزولی را تا ۲۸ هزار و ۷۰۰ دلار ادامه دهد.

در سمت دیگر، فراتر رفتن قیمت از سطح ۳۰ هزار و ۴۰۰ دلار می‌تواند راه را به روی پتانسیل صعودی بیشتر باز کند و ۳۰ هزار و ۷۰۰ دلار و ۳۱ هزار و ۳۵۰ دلار را هدف قرار دهد. گفتنی است، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید رفتار قیمت را در حدود سطح کلیدی ۳۰ هزار دلار زیر نظر داشته باشند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید