جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
کد خبر: 66196 |
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ |
ارسال به دوستان
پ

ریزش قیمت ها در بازار سکه ادامه دارد؟

برگشت دلار به کانال ۴۹ باعث شد که دیشب معامله گران جرات نکنند در موقعیت خرید و فروش قرار بگیرند بنابراین قیمت سکه در بازار پشت خطی دیشب نسبت به عصر شنبه رنج بود.

اقتصادسنج| برگشت دلار به کانال ۴۹ باعث شد که دیشب معامله گران جرات نکنند در موقعیت خرید و فروش قرار بگیرند بنابراین قیمت سکه در بازار پشت خطی دیشب نسبت به عصر شنبه رنج بود.

بازار ارز و سکه تهران روز گذشته با افت قیمت همراه بود. قیمت دلار آمریکا روز گذشته تا حدودی نوسان نزولی داشت و به تبع آن قیمت سکه نیز بر مدار نزول قرار گرفت. قیمت سکه امامی در بازار روز گذشته در حول و حوش۲۰۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بسته شد.

سایه سنگین دلار بر سر قیمت سکه

گفته می شود در معاملات پشت خطی دیشب روند کاهشی قیمت دلار ادامه داشته و اسکناس آمریکایی مرز ۵۰ هزار تومان را از دست داد. در شرایط کنونی عقبگرد دلار احتمالا برای سکه بازان در روز جاری خبر خوبی نباشد. عده ای می گفتند در صورتی که در روز جاری دلار افت معناداری را ثبت کند قدرت کاهشی ها در بازار سکه تقویت خواهد شد.

برگشت دلار به کانال ۴۹ باعث شد که دیشب معامله گران جرات نکنند در موقعیت خرید و فروش قرار بگیرند بنابراین قیمت سکه در بازار پشت خطی دیشب نسبت به عصر شنبه رنج بود.

دومینوی ریزش در بازار سکه؟ 

به عقیده معامله گران فلز گران بهای داخلی اگر مرز ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را از دست بدهد این امر ممکن است زمینه ساز خروج عده ای از سکه بازان از بازار شود و در این صورت مرز حمایتی مهم محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

با این حال رفتار سکه بازان در روزهای گذشته نشان داده که سکه در محدوده ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مورد حمایت قرار گرفته است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید