شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
کد خبر: 64371 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ |
ارسال به دوستان
پ

بیت کوین کانال ۳۱ هزار دلاری را فتح می کند؟

همان‌ طور که شرکت تحقیقاتی Kaiko گزارش کرده است، بیت کوین در حال حاضر تخفیف قیمت تقریبا یک هزار دلاری را در صرافی Binance.US تجربه می‌کند.

اقتصادسنج| همان‌طور که شرکت تحقیقاتی Kaiko گزارش کرده است، بیت کوین در حال حاضر تخفیف قیمت تقریبا یک هزار دلاری را در صرافی Binance.US تجربه می‌کند. از سوی دیگر سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال در انتظار تعیین مسیر هستند؛ آیا بیت کوین در مسیر صعودی می‌راند یا به عقب باز خواهد گشت؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد اختلاف قیمت پیش آمده برای بیت کوین در صرافی‌های مختلف از تاریخ ۲۲ ژوئن ادامه داشته و جالب اینجاست که این اختلاف با اطلاعیه‌ای که در همان روز توسط Binance US منتشر شد، مطابقت دارد و نگرانی‌ها را در مورد تعلیق احتمالی برداشت دلار از این پلتفرم در روزهای آینده افزایش می‌دهد. در نتیجه، قیمت بیت کوین زیر مرز ۳۱ هزار دلار ثابت مانده است

بیت کوین ۱۰۰۰ دلار پایین‌تر معامله می‌شود

بر اساس توئیتی از شرکت تحقیقاتی Kaiko، بیت کوین در حال حاضر با تخفیفی نزدیک به یک هزار دلار در صرافی رمزنگاری Binance.US مواجه است. این اختلاف قیمت از ۲۲ ژوئن مشاهده شده و در نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط Kaiko نیز این مسئله مشخص است. این شرایط مصادف با انتشار اعلامیه صرافی بایننس ایالات متحده در همان روز بوده که حکایت از توقف احتمالی برداشت دلاری از این صرافی در آینده‌ای نزدیک دارد.

اختلاف قیمت در Binance.US بر قیمت بیت کوین تأثیر گذاشته و کاربرانی که با نگرانی در مورد برداشت دلار مواجه هستند، تصمیم دارند بیت‌کوین خود را با تخفیف بالا بفروشند تا به وجوه خود دسترسی پیدا کنند.

این موضوع باعث شده است که بیت کوین در Binance.US با حدود یک هزار دلار تخفیف در مقایسه با سایر صرافی‌های ارزهای دیجیتال معامله شود.

در حالی که بایننس ایالات متحده در حال حاضر خدمات برداشت دلار را ارائه می‌دهد، این صرافی به کاربران توصیه کرده است که برای ادامه تجارت ارزهای دیجیتال، استیبل کوین‌ها را در نظر بگیرند یا دلار خود را تبدیل کنند.

بایننس ایالات متحده پیش بینی می‌کند که شرکای بانکی آن‌ها ممکن است به زودی برداشت دلاری را متوقف کنند، که می‌تواند باعث ایجاد احساس ترس در بین برخی از کاربران برای فروش بیت کوین‌های خود با قیمت پایین‌تر شود.

شایان ذکر است بایننس در حال حاضر درگیر یک مناقشه حقوقی با SEC نیز است که باعث شده این صرافی سپرده‌های دلاری را به حالت تعلیق درآورد و کاربران را در مورد تعلیق احتمالی کانال‌های برداشت فیات آگاه کند.

با این حال، توقف مورد انتظار مسیرهای برداشت فیات توسط شرکای بانکی بایننس هنوز رخ نداده است. به طور کلی، تخفیف معاملاتی در Binance.US و نگرانی‌ها در مورد برداشت دلار تأثیر محسوسی بر قیمت بیت کوین داشته است، زیرا کاربران گزینه‌های جایگزین را برای دسترسی به وجوه خود انتخاب می‌کنند.

قیمت فعلی بیت کوین ۳۰ هزار و ۳۸۴ دلار است که با حجم معاملات ۱۴.۵ میلیارد دلاری در ۲۴ ساعت گذشته همراه شده است. در این مدت، بیت کوین افزایش جزئی کمتر از ۰.۵۰ درصدی را نیز تجربه کرده است.

با توجه به CoinMarketCap، بیت کوین با ارزش بازار زنده ۵۸۹ میلیارد دلار رتبه اول را دارد. عرضه در گردش این ارز دیجیتال شامل ۱۹,۴۱۳,۲۳۷ کوین BTC است، در حالی که حداکثر عرضه آن ۲۱,۰۰۰,۰۰۰ کوین است.

بیت کوین کانال ۳۱ هزار دلاری را فتح می کند؟

پیش بینی قیمت بیت کوین

در نمودار روزانه، قیمت با مقاومت قابل توجهی در اطراف سطح ۳۱ هزار دلار مواجه است. بسته شدن کندل‌های خنثی در این سطح مقاومت، نشان‌دهنده کاهش احساسات صعودی و خستگی در بین خریداران است. در نتیجه، یک اصلاح جزئی در قیمت بیت کوین دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است که حمایت فوری قیمت را می‌توان در نزدیکی سطح ۲۹ هزار و ۶۰۰ دلار شناسایی کرد. اگر این سطح حمایت شکسته شود، قیمت می‌تواند به حرکت نزولی بیشتر خود ادامه دهد و تا سطح حمایت کلیدی بعدی خود در ۲۸ هزار و ۲۵۰ دلار، که مصادف با میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه است، پیش برود.

اگر قیمت به زیر ۲۸ هزار و ۲۰۰ دلار برسد، حمایت بعدی قیمت احتمالاً حدود ۲۶ هزار و ۷۵۰ دلار خواهد بود.

با نگاهی به شاخص قدرت نسبی (RSI) و اندیکاتور (MACD)، هر دو شاخص در حال حاضر در منطقه خرید اشباع قرار دارند و احتمال اصلاح نزولی را نشان می‌دهند.

از طرف دیگر، اگر بیت کوین از سطح ۳۱ هزار دلار فراتر رود، هدف بعدی قیمت حدود سطح ۳۲ هزار و ۵۰۰ دلار خواهد بود. در صورت تداوم حرکت صعودی، هدف بعدی به طور بالقوه می‌تواند حدود سطح ۳۴ هزار دلار باشد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید