یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 84481 |
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ |
ارسال به دوستان
پ

این ۵ ارز دیجیتال بهترین های هفته اخیر بودند/ آینده بیت کوین چیست؟

روز گذشته، بیت کوین توانست به نزدیکی مرز ۳۵ هزار دلار برگردد و در این میان، برخی از آلت کوین‌ها نیز برای یک بریک آوت صعودی آماده می‌شوند.

اقتصادسنج| روز گذشته، بیت کوین توانست به نزدیکی مرز ۳۵ هزار دلار برگردد و در این میان، برخی از آلت کوین‌ها نیز برای یک بریک آوت صعودی آماده می‌شوند.

در این مطلب پنج ارز دیجیتال برتر را که ممکن است طی چند روز آینده عملکرد بهتری نسبت به دیگر رمزارزهای بازار داشته باشند، با هم بررسی می‌کنیم.

۱. بیت کوین

بیت کوین اکنون در نزدیکی مقاومت ۳۵ هزار دلاری معامله می‌شود و تغییرات قیمتی آن در چند روز گذشته، یک الگوی کانال صعودی را تشکیل داده است. پس از یک رالی شدید، ایجاد یک کانال صعودی به طور کلی یک علامت منفی در نظر گرفته می‌شود.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر کانال برسد، ممکن است معامله‌گران شروع به برداشت سود خود کنند. چنین شرایطی ممکن است قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۳،۰۳۳ دلار) برساند. یک بازگشت قوی از این سطح نشان می‌دهد که گاوها همچنان کنترل اوضاع را در دست دارند. سپس، آن ها دوباره سعی خواهند کرد تا قیمت را به بالای ۳۶ هزار دلار برسانند و روند صعودی را از سر بگیرند.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، جفت ارز BTC/USDT ممکن است به منطقه حمایتی ۳۲،۴۰۰ تا ۳۱ هزار دلار سقوط کند. انتظار می‌رود که گاوها با تمام توان از این منطقه دفاع کنند؛ زیرا از دست دادن آن به این معنی است که شرایط به نفع خرس‌ها تغییر کرده است.

۲. کازماس

قیمت کازماس در تاریخ ۳۰ اکتبر از مقاومت ۷٫۶ دلاری بالاتر رفت و یک الگوی کف دوقلو را تکمیل کرد. از یکم تا ۳ نوامبر نیز، گاوها با موفقیت از سطح شکست دفاع کردند.

خریداران در ۵ نوامبر قیمت را به بالای ۸٫۲۵ دلار رساندند که نشان‌دهنده از سرگیری روند صعودی است. هدف قیمتی پس از بریک آوت صعودی مذکور، سطح ۸٫۹۱ دلار است. این سطح ممکن است به عنوان یک مانع عمل کند، اما در صورت عبور، جفت ارز ATOM/USDT ممکن است تا ۱۰ دلار افزایش یابد.

در مسیر نزولی، حمایت مهمی که باید به آن توجه کرد، ۷٫۶ دلار است. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر این سطح بکشانند، نشان‌دهنده فروش تهاجمی در سطوح بالاتر است. در چنین شرایطی، ممکن است شاهد افت این جفت ارز به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۷٫۰۷ دلار) باشیم.

۳. یونی سواپ

یونی سواپ در ۲ نوامبر به مقاومت بالاسری ۵ دلار رسید؛ اما گاوها نتوانستند بر این مانع غلبه کنند.

یک نکته مثبت جزئی به نفع گاوها این است که آن ها میدان رقابت را ترک نکرده‌اند. میانگین‌های متحرک یک تقاطع صعودی را تکمیل کرده و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در منطقه مثبت قرار دارد که نشان‌دهنده برتری گاوها است. اگر خریداران قیمت را به بالای ۵ دلار برسانند، جفت ارز UNI/USDT می‌‌تواند تا ۶ دلار و پس از آن به ۶٫۴ دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت از ۵ دلار کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها همچنان با قدرت از موضع خود دفاع می‌کنند. این امر ممکن است قیمت را تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴٫۳۶ دلار) پایین بیاورد که یک سطح کلیدی است و گاوها باید آن را حفظ کنند.

۴. نیر پروتکل

قیمت نیر پروتکل در چند روز گذشته به شدت افزایش یافته که نشان می‌دهد گاوها در تلاش برای بازگشت هستند.

خرس‌ها مقاومت شدیدی در ۱٫۶۳ دلار داشتند، اما یک نشانه دلگرم‌کننده این است که گاوها اجازه ندادند قیمت به زیر ۱٫۴۳ دلار سقوط کند. این نشان می‌دهد که خریداران عجله‌ای برای برداشت سود ندارند؛ زیرا پیش‌بینی می‌کنند که این رالی ادامه یابد.

اگر خریداران قیمت را بالای ۱٫۶۳ دلار حفظ کنند، جفت ارز NEAR/USDT می‌تواند تا ۲ دلار صعود کند. با این حال، قرار داشتن شاخص RSI در منطقه اشباع خرید، نشان‌دهنده تثبیت یا اصلاح احتمالی در کوتاه‌مدت است. اگر قیمت به زیر ۱٫۶۳ دلار سقوط کند، خرس‌ها دوباره سعی می‌کنند این جفت ارز را به زیر ۱٫۴۳ دلار برسانند.

۵. اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی در چند روز گذشته در یک مرحله بازیابی قوی قرار داشته است؛ اما خرس‌ها تسلیم نشده‌اند و در نزدیکی سطح ۶ دلار می‌فروشند.

خرس‌ها سعی کردند قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵٫۱۱ دلار) برسانند؛ اما گاوها با کاهش قیمت به زیر ۵٫۴ دلار نسبت به خرید اقدام کردند که از دم بلند کندل‌ها هم مشخص است. خریداران اکنون در تلاشند تا با افزایش قیمت به بالای ۶ دلار، روند صعودی را از سر بگیرند. اگر آن ها موفق شوند، جفت ارز AXS/USDT می‌تواند به سمت ۶٫۵۵ دلار و متعاقباً به سمت ۷ دلار حرکت کند.

اگر خرس‌ها بخواهند از این روند صعودی جلوگیری کنند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش دهند. در چنین شرایطی، این جفت ارز در معرض خطر اصلاح تا سطح ۴٫۶۵ دلار قرار دارد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید