شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 107477 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ |
ارسال به دوستان
پ

چه خبر از قیمت طلا و سکه؟/ خیز انواع قطعات سکه برای فتح کانال بالاتر

قیمت طلا و سکه امروز افزایشی است و هم‌راستا با رشد قیمت دلار در مسیر صعودی حرکت می‌کند. به این ترتیب تمامی قطعات سکه برای ورود به کانال بالاتر آماده شده‌اند و به نظر می‌رسد خبر عرضه سکه‌های بدون تاریخ بانک مرکزی هم نتوانسته قدرت محرکه دلار را مهار کند.

اقتصادسنج| قیمت طلا و سکه امروز افزایشی است و هم‌راستا با رشد قیمت دلار در مسیر صعودی حرکت می‌کند. به این ترتیب تمامی قطعات سکه برای ورود به کانال بالاتر آماده شده‌اند و به نظر می‌رسد خبر عرضه سکه‌های بدون تاریخ بانک مرکزی هم نتوانسته قدرت محرکه دلار را مهار کند.

قیمت طلا و سکه امروز در شروع هفته دوم اسفند افزایشی است. اگرچه بانک مرکزی اعلام کرده است که از فردا عرضه سکه‌های بدون تاریخ را در مرکز مبادله ایران آغاز خواهد کرد اما جهش قیمت دلار به سقف تاریخی سبب شده است که بازار طلا و سکه به سمت بالا متمایل شود.

بر همین اساس در حال حاضر قیمت سکه امامی به ۳۴ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان رسیده و ۶۷۶ هزار تومان رشد داشته است. این در حالی‌ست که حباب این قطعه کاهشی‌ست و به پنج میلیون و ۵۶۳ هزار تومان رسیده که کاهش ۴۲۷ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

قیمت هر سکه بهار آزادی هم امروز با ۹۹۰ هزار تومان رشد به ۳۲ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسیده است. قیمت نیم سکه ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، قیمت ربع سکه ۱۲ میلیون و ۴۰۰ و قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز به دو میلیون و ۹۹۱ هزار تومان رسیده است. قیمت هر گرم طلای دست دوم هم امروز دو میلیون و ۹۳۳ هزار تومان و قیمت مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۲ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان است. امروز همچنین قیمت طلای جهانی در تعطیلی بازارهای بین‌المللی روی رقم دو هزار و ۸۲ دلار ثابت مانده است.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید