یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-12
کد خبر: 97752 |
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ |
ارسال به دوستان
پ

متقاضیان وام فوری بخوانند/ دریافت وام ۲۹۹ میلیون تومانی بانک گردشگری+ شرایط

بانک گردشگری به منظور پاسخگویی به نیازمندی نقدینگی مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «پارسا» را تدارک دیده است. سقف این وام تا ۲۹۹ میلیون تومان بوده و در گروه تسهیلات قرض الحسنه قرار می‌گیرد.

اقتصادسنج| بانک گردشگری به منظور پاسخگویی به نیازمندی نقدینگی مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «پارسا» را تدارک دیده است. سقف این وام تا ۲۹۹ میلیون تومان بوده و در گروه تسهیلات قرض الحسنه قرار می‌گیرد.

اشخاصی که نسبت به دریافت وام ۲۹۹ میلیون تومانی بانک گردشگری مایل هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح و میانگین مورد نظر بانک را ایجاد کرده باشند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد.

تنها روی این تسهیلات کارمزد دو یا چهار درصدی بسته شده است. افراد ظرف مدت ۳۶ ماه امکان پرداخت اصل پول و اقساط آن را به بانک خواهند داشت. متقاضیان این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی مورد قبول بانک دارند. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را داشته و تقاضای آن‌ها برای طرح پارسا مورد بررسی قرار می‌گیرد که بدون بدهی معوق بانکی بوده و در لیست سیاه قرار نداشته باشند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، حداکثر میزان کارمزد و زمان بازپرداخت در نظر گرفته شده، میزان هر قسط به ۹ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۰۹ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات ۱۲ میلیون تومان و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

نگاهی گذرا به زمان شروع فعالیت و خدمات کنونی بانک گردشگری

بانک گردشگری به منظور گسترش حوزه گردشگری و موارد مرتبط با آن در سال ۱۳۸۹ مجوز فعالیت دریافت کرد. این بانک، همچنان بر صنعت گردشگری تاکید دارد اما در حوزه‌های دیگر بانکی نیز خدمات ارائه می‌دهد. علاوه بر تسهیلات و خدمات بانکی گردشگری، این مجموعه ارائه دهنده خدمات اینترنتی، تجارت الکترونیک، بانکداری اختصاصی، اوراق بانکی، انواع حساب و خدمات ارزی و … است.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید