دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 90703 |
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۵۷ |
ارسال به دوستان
پ

فروش طرح شوکا بیمه البرز از ۲۰ هزار میلیارد ریال گذشت

شرکت بیمه البرز که سال ۱۴۰۲ را با طرح بیمه های زندگی شوکا آغاز کرد، توانست در مدت حدود ۶ ماه از آغاز این طرح، ۲۰ هزار میلیارد ریال بیمه نامه شوکا بفروشد و رکورد بیشترین میزان فروش بیمه های زندگی در میان شرکت های بیمه ایرانی در ۶ ماه اخیر را از آن خود کند.

اقتصادسنج| شرکت بیمه البرز که سال ۱۴۰۲ را با طرح بیمه های زندگی شوکا آغاز کرد، توانست در مدت حدود ۶ ماه از آغاز این طرح، ۲۰ هزار میلیارد ریال بیمه نامه شوکا بفروشد و رکورد بیشترین میزان فروش بیمه های زندگی در میان شرکت های بیمه ایرانی در ۶ ماه اخیر را از آن خود کند.

در این رابطه، موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز می‌گوید: «این شرکت روزانه ۳۵ میلیارد تومان بیمه‌نامه عمر در سراسر کشور صادر می‌کند و سهم ۱۵ درصدی آن از پرتفوی تا ۱۴۰۴ به ۵۰ درصد می‌رسد.

موسی رضایی میرقائد مدیرعامل و‌ نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز که از مدیریت بیمه اتکایی امین به این شرکت آمده و عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشته، به صراحت گفت: از ابتدایی که به این شرکت آمدم به دنبال توسعه بیمه‌های زندگی بودم و این تصمیم را با بیمه شوکا البرز اجرا کردم به طوری‌که در ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ البرز سودده‌ترین شرکت بیمه کشور شد.

وی افزود: با عرضه شوکا هم بیمه‌گذاران با روش آسان‌تری دارای بیمه عمر می‌شوند و هم بیمه‌گر منابع تجمیع شده‌ای برای سرمایه‌گذاری دارد بدون آنکه نگران پرداخت اقساط حق بیمه باشد.

وام‌ها به مبلغ ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی است که به سپرده بانکی، ضامن و وثیقه نیاز ندارند و قسط‌های بازپرداخت بسته به میزان وام دریافتی متقاضی متفاوت است.

موسی رضایی پیش از این گفته بود: در آغاز آذر ماه سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی بیمه البرز به ۱۵ درصد رسیده و پیش بینی می‌شود، تا پایان سال به ۲۰ درصد افزایش یابد او تولید این حق بیمه با سیر صعودی را حاصل تلاش شعب و نمایندگان بیمه البرز دانست و ادامه داد: برای اجرای موفق طرح شخصا به بازدید شعب استان‌ها و شبکه نمایندگی و کارکنان جلسات زیادی داشتیم. الان سهم بیمه‌های زندگی در دوره‌ای نزدیک دو سال ۱۵ درصد رسیده که این عدد از پرتفوی ۱۱ هزار میلیارد تومانی رشد قابل توجهی دارد.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید