شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
کد خبر: 73038 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ |
ارسال به دوستان
پ

درباره موسی رضایی میرقائد بیشتر بدانید

موسی رضایی میرقائد( زاده شده تیرماه ۱۳۵۵ در کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری) هم اکنون مدیرعامل بیمه البرز است. او ۲۵ سال سابقه در صنعت بیمه در سه شرکت بیمه دانا، بیمه اتکایی امین و بیمه البرز در رده های مختلف از کارشناس تا مدیرعامل را در کارنامه دارد.

اقتصادسنج؛موسی رضایی میرقائد( زاده شده تیرماه ۱۳۵۵ در کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری) هم اکنون مدیرعامل بیمه البرز است. او ۲۵ سال سابقه در صنعت بیمه در سه شرکت بیمه دانا، بیمه اتکایی امین و بیمه البرز در رده های مختلف از کارشناس تا مدیرعامل را در کارنامه دارد.

آغاز از بیمه دانا

موسی ر‌ضایی در سال ۷۶ در بیمه دانا فعالیت کاری خود را به عنوان کارشناس آغاز کرد. در مدت ۲۳ سال فعالیت کاری خود در این شرکت، مسئولیت های مختلفی همچون رئییس کمیته ریسک، رئیس کمیته تطبیق مقررات، مدیریت بازاریابی و عضویت در هیأت مدیره این شرکت را بر عهده داشت.

دوران مدیرعاملی موفق در بیمه اتکایی امین

موسی رضایی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به عنوان مدیرعامل بیمه اتکایی امین انتخاب شد و در مدت کوتاه مسئولیت خود در این شرکت توانست عملکرد درخشانی را از خود برجای بگذارد.

در میان شرکت های بیمه، بیمه اتکایی امین در زمان مدیرعاملی رضایی، با بازدهی ۱۲۰ درصدی، بیشترین سود را نصیب سهامداران و خریداران خود کرد. این شرکت، سال ۱۴۰۱ یکی از بهترین شرکت های بیمه لقب گرفت.

مدیرعاملی بیمه البرز

هیات مدیره بیمه البرز ادر مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ضمن تشکر از تلاشهای محسن پورکیانی در دوران تصدی ، موسی رضایی میرقائد را به عنوان مدیر عامل انتخاب کرد .

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه البرز که در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ با حضور ۹۳ درصد سهامداران برگزار شد اعضای جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند و حضور موسی رضایی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت قطعی شد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید