دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 81652 |
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۳۷ |
ارسال به دوستان
پ

بیمه البرز در صدر سودآورترین شرکت های بیمه ایران/ مدیرعامل البرز در ۶ ماه چه کرد؟

بیمه البرز ۶ ماه نخست امسال عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشته و در اکثریت شاخص ها، برترین شرکت بیمه ای ایران بوده است.

اقتصادسنج | بیمه البرز ۶ ماه نخست امسال عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشته و در اکثریت شاخص ها، برترین شرکت بیمه ای ایران بوده است. این موفقیت بیمه البرز به استراتژی چند بعدی موسی رضایی مدیرعامل البرز برمی گردد که توانسته است پویایی قابل توجهی به ویژه در بخش بیمه های زندگی این شرکت با رونمایی از طرح شوکا ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، در همین راستا، براساس آمارهای رسمی، بیمه البرز رتبه نخست سودآوری را در شرکت های بیمه در شش ماهه اول سال جاری به دست آورد.

کسب سود خالص ۱۰۱ درصدی و سود عملیاتی ۹۷ درصدی تا نیمه اول امسال نشان می دهد این شرکت به صورت جدی در مسیر رشد قرار گرفته است.

سود خالص این شرکت در پایان تابستان امسال حدود  ۱۴,۰۶۶ میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد داشته و با کسب این سود، رتبه اول را در بین شرکت های بیمه به لحاظ سودآوری کسب کرد.

بر اساس این گزارش، سود خالص شرکت بیمه البرز در پایان شهریورماه سال گذشته ۶.۹۸۸ میلیارد ریال و در پایان اسفندماه ۱۴۰۱ بیش از ۱۰.۷۷۲  میلیارد ریال بود.

بیمه البرز

سود پایه هر سهم بیمه البرز نیز در پایان شهریور امسال ۴۰۲ ریال و در پایان سال گذشته ۳۰۸ ریال محاسبه شد. این در حالی است که سود پایه هر سهم این شرکت در پایان شهریورماه سال گذشته ۲۰۰ ریال بود.

لازم به ذکر است که هفته گذشته در همایش جهادگران اقتصادی کشور از موسی رضایی میرقائد مدیرعامل بیمه البرز به جهت فعالیت های جهادی مستمر در صنعت بیمه و نقش آفرینی بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی کشور تجلیل به عمل آمد.

موسی رضایی میرقائد

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید