جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
کد خبر: 42246 |
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ |
ارسال به دوستان
پ

بانک سینا وام ۲۰۰ میلیون تومانی می دهد+ شرایط و اقساط

مشتریان بانک سینا که نیازمند وام هستند، این امکان را دارند با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح «ارمغان» را دریافت کنند.

اقتصادسنج | مشتریان بانک سینا که نیازمند وام هستند، این امکان را دارند با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح «ارمغان» را دریافت کنند.

آن دسته از مشتریان بانک سینا که خواهان وام ۲۰۰ میلیون تومانی این مجموعه هستند، باید حداقل۲ ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. ضمنا مبلغ کف سپرده برای دریافت این تسهیلات ۵ میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی، سند ملکی نیز داشته باشند. سود تسهیلات مذکور ۱۸ درصد است. زمان پرداخت اقساط این تسهیلات براساس مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود،اما در کل حداکثر مدت بازپرداخت آن به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود وام، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۳۰۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

گزارش وام های تکلیفی بانک سینا

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند. براساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک سینا، پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج این مجموعه تا پایان دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد پیدا کرده است. طبق این گزارش، بانک سینا تا انتهای دی ماه ۴ هزار و ۱۸۲ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان واجد شرایط اعطا کرد. علاوه بر این تسهیلات، تاکنون وام‌های دیگری در خصوص فرزندآوری، ودیعه مسکن و … توسط این بانک پرداخت شده است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 3
    1. نویسنده :فاطمه

      سلام به این بانک های خصوصی نمیشه اعتماد کرد زمان بستن قرارداد همه چی گل وبلبله ولی زمان وام دادن که میرسه هزار جور بهونه میارن و حرفشون روعوض میکنن.

      1. نویسنده :ناشناس

        رفتم بانک میگن طرحش تموم شده

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام
      رفتم بانک میگن طرحش تموم شده