یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 81419 |
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۶ |
ارسال به دوستان
پ

۸ محصول ایران‌خودرو در مرحله جدید فروش یکپارچه خودرو عرضه می شوند+ اسامی و جزئیات

با توجه به تولید ۸ خودروی جدید در ایران‌خودرو که به تازگی توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شده است و با توجه به ضرورت عرضه خودرو فقط در قالب سامانه یکپارچه، در نوبت بعدی سامانه یکپارچه، طبق قاعده این ۸ محصول عرضه خواهد شد.

اقتصادسنج| با توجه به تولید ۸ خودروی جدید در ایران‌خودرو که به تازگی توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شده است و با توجه به ضرورت عرضه خودرو فقط در قالب سامانه یکپارچه، در نوبت بعدی سامانه یکپارچه، طبق قاعده این ۸ محصول عرضه خواهد شد.

یک مرحله عرضه خودرو در سامانه یکپارچه در ۲۴ مهر باز شد که می توان از آن به عنوان مرحله سوم عرضه یکپارچه خودرو یاد کرد. اما در این دوره از عرضه فقط چهار خودروساز مونتاژی (ایلیا، کرمان موتور، سانیار موتور و موتور پارسیان ) حضور یافتند که خودروهای میلیاردی عرضه می‌کردند؛ در اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودرو  نیز ذکر شد که این عرضه از محل افزایش تولید و ظرفیت‌های مازاد ویژه ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول و دوم و همچنین افرادی که تاکنون ثبت‌نامی در سامانه نداشته اند بازگشایی شده است و  این عرضه محدود در حالی بود که متقاضیان خرید خودرو،  ماه‌ها در انتظار عرضه خودروسازان بزرگ داخلی بودند.

🔸‌هشت خودرو جدید ایران‌خودرو که توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شد، شامل دنا پلاس دستی با موتور EF7P با گیربکس MT6، دنا پلاس توربو اتوماتیک آبشنال، سورن پلاس با موتور P7CU، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقا یافته، رانا پلاس ارتقا یافته، تارا دستی P1V با گیربکس ۶MT و تارا اتوماتیک V4LX است.

بنابراین با توجه به اینکه پیش از این از سوی مدیر سامانه یکپارچه اعلام شده بود که محصولات جدید خودروسازان در سامانه یکپارچه عرضه خواهد داشت و همچنین از آنجا‌ که ۸ محصول جدید توسط ایران خودرو تولید شده که معاونت حمل و نقل وزارت صمت هم این خودروها  را محصولات جدید تشخیص داد و گفت که با همت سازمان حمایت و شورای رقابت قیمت‌گذاری شده است، بنابراین‌ باید در نوبت بعدی عرضه‌ سامانه یکپارچه، تحت هر عنوان‌، این ۸ محصول جدید به مشتریان و متقاضیانی که ماه‌ها در انتظار عرضه خودروسازان هستند، ارائه شود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :ناشناس

      همشون دزدن . کلاهبردار