شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
کد خبر: 78070 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ |
ارسال به دوستان
پ

چرا زور هیچ کسی به خودروسازان نمی رسد؟/ یک نماینده مجلس فاش کرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از عملکرد خودروسازان داخلی گفت: خودروسازان شرایطی را فراهم کردند که زور کسی به آنها نرسد و دود این رفتار تنها به چشم مصرف کننده می رود.

اقتصادسنج؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از عملکرد خودروسازان داخلی گفت: خودروسازان شرایطی را فراهم کردند که زور کسی به آنها نرسد و دود این رفتار تنها به چشم مصرف کننده می رود.

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به دپوی خودروهای داخلی در پارکینگ و پاسخگو نبودن آنها نسبت به تعهداتشان گفت: متاسفانه تولید کنندگان، عرضه را با توقف تولید و گاهی با انجام ندادن تعهد و وعده هایشان دچار اختلال می کنند، مطابق گزارشات، عکس ها و بازدید های میدانی انجام شده قضیه دپوی خودرو در پارکینگ خودروسازان صحت دارد واین روند غیر قابل قبول ،مسبوق به سابقه است.

وی تصریح کرد: خودروسازان با ادعای اینکه زیان ده هستند تلاش می کنند هر بار با گرفتن مجوز از شورای رقابت ویا دستگاههای متولی، بهانه ای برای افزایش قیمت پیدا کنند و مصرف کننده هم چاره ای جز تمکین ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه چنین روندی باید هر چه سریعتر قطع شود و خودروسازان به تعهداتشان نسبت به مردم مسئولیت بخرج دهند درمورد ضعف نظارتی بر این صنعت گفت: ضعف نظارتی شامل بنده به عنوان نماینده مجلس تا دیگر نهاد می شود چون خودروسازان شرایطی را برای خودشان فراهم کردند که زور کسی به آنها نمی رسد و دود این رفتار به چشم مصرف کننده می رود.

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس هم اکنون در حال بررسی برنامه هفتم توسعه است و در این فرصت، جلسات کمیسیون های تخصصی برگزار نمی شود تا این موارد بررسی شود اما در اولین فرصت این اقدامات را رسیدگی خواهیم کرد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :ناشناس

      زورتون نمی‌رسه چون شجاعت ندارین چون چسبیدین به مال و مقام این دنیا.
      ان‌شاءالله در قیامت حق الناس و ازتون می‌گیرن

    1. نویسنده :ناشناس

      زورتون نمی‌رسه چون شجاعت ندارین چون چسبیدین به مال و مقام این دنیا.
      ان‌شاءالله در قیامت حق الناس و ازتون می‌گیرن