شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
کد خبر: 55213 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ |
ارسال به دوستان
پ

مرحله دوم فروش خودرو در طرح یکپارچه تغییر کرد/ خبری در ۱۶ اردیبهشت نیست!+ جزئیات

اگرچه قرار بود دومین دور ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه ۱۶ اردیبهشت آغاز شود اما حالا مدیر سامانه یکپارچه خودرو خبر داده که زمان ثبت نام دوره دوم یکپارچه تخصیص خورو تغییر کرده و زمان نهایی آن به زودی اعلام می‌شود.

اقتصادسنج | اگرچه قرار بود دومین دور ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه ۱۶ اردیبهشت آغاز شود اما حالا مدیر سامانه یکپارچه خودرو خبر داده که زمان ثبت نام دوره دوم یکپارچه تخصیص خورو تغییر کرده و زمان نهایی آن به زودی اعلام می‌شود.

اولین مرحله ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه خودرو سال گذشته برگزار و زمان تحویل خودروهای ثبت نامی چند روز گذشته مشخص شد. قرار بود شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه دومین مرحله ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه انجام شود که حالا گفته شده که این زمان به تعویق افتاده است.

این خبری است که مهدی تقدسی آن را اعلام کرده اما هیچ جزئیاتی درباره زمان ثبت نام مرحله دوم خودرو در سامانه یکپارچه اعلام نکرده و گفته زمان نهایی متعاقبا اعلام می‌شود.

او علت این مساله را تعیین تکلیف خودروهای ثبت نامی مرحله اول عنوان کرده و گفته: هنوز زمان دقیقی برای ثبت نام در سامانه یکپارچه نمی‌ توان اعلام کرد چرا که باید زمان‌بندی تحویل خودروهای ثبت‌نامی تعیین تکلیف شوند.

مهدی تقدسی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰۸ هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کننده در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو که نوبت تحویل خودروی آن‌ها به سال ۱۴۰۳ موکول شد، در مهلت تعیین شده برای تغییر نوع خودرو به سامانه easalcar.ir مراجعه کرده و نسبت به تغییر نوع خودرو برای تغییر اولویت بندی اقدام کردند. بقیه این افراد هم باید تعیین تکلیف شوند.

تقدسی ادامه داد: در این زمان تعیین شده برای ویرایش خودرو، برخی متقاضیان در استعلام گواهینامه مشکل داشتند یا در طرح جوانی جمعیت نمی‌توانستند درخواست خود را ثبت کنند که این مشکل نیز رفع شد و ۷۵۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند و توانستند مجدد اطلاعات خود را ویرایش کنند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو این را هم گفت: زمان ثبت نام دوره دوم یکپارچه تخصیص خورو ۱۶ اردیبهشت نیست و قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :ناشناس

      ….نداشته تون

    1. نویسنده :ناشناس

      خوب وقتی نمیتونید جوابگو باشید واردات خودرو رو آزاد کنید تا کی ظلم و ستم.