پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 89884 |
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ |
ارسال به دوستان
پ

قیمت روز محصولات پرتیراژ ایران خودرو+ جدول

رصد بازار نشان‌ می‌دهد امروز نیمی از پرطرفدارهای ایران خودرو با کاهش یک تا ۵ میلیونی راهی بازار شدند و نیم دیگر تغییر قیمت نداشتند.

اقتصادسنج| نوسانی شدن قیمت ایران‌خودرویی‌ها در بازار امروز در حالی رقم خودرو که بازار خودرو هفته جاری را با رشد آغاز کرده بودند، اما امروز تغییر مسیر داد و با این شرایط شاهد کاهش قیمت در میان محصولات ایران خودرو بودیم.

به گفته فعالان بازار خودرو باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از روز گذشته و خبر ورود محصولات ایران خودرو و سایپا به این سایت در روزهای آینده یکی از علت‌های کاهش قیمت در بازار خودرو محسوب می‌شود. از سوی دیگر امروز اعلام شد متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می توانند تا چهارشنبه به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مراجعه و نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند، دو خبری که توانست سمت و سوی بازار خودرو را تغییر دهد.

از سوی دیگر امروز دلار هم در بازار تغییر قیمت نداشت که این امر هم بر آرامش بازار اثرگذار بوده است.

بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات ایران‌ خودرو خانواده دنا ثبات داشتند و «هایماS8»، «تارا اتوماتV2» و «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار کاهش قیمت را تجربه کردند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» با افت یک میلیونی در بازار ۴۸۵ میلیون تومان قیمت خورد. «هایما S8 پلاس» هم امروز خلاف دو روز گذشته افت ۵ میلیونی داشت و قیمت آن یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم با افت ۴ میلیونی در بازار ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورد. خانواده دنا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۷۴۲ میلیونی شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۰۴ میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار بدون تغییر  ۶۱۵ میلیون تومانی ماند.

قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو

اکو ایران/

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید